Vuurwerkcrew.nl 2 Jaar!!! 1 Juli 2007

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Het is alweer 1 juli 2007, 2 jaar nadat wij online kwamen met Vuurwerkcrew.nl. De tijd vliegt en de site is in die 2 jaar toch enorm snel gegroeid, voornamelijk in het laatste jaar.
Wij waren bij ons 1-jarig bestaan al helemaal blij met de vooruitgang tot dan toe. Met een ruime 1.200 leden, 4.000 posts, 2.200 foto's en 80 films was het tot dan toe een flinke mijlpaal die wij neer hadden gezet. Nu, een jaar later is dit ongelooflijk hard gestegen, dit is ook in de bezoekersaantallen te zien, die zijn momenteel ruim 4x zo hoog als vorig jaar rond dezelfde tijd. Het ledenaantal is ruim verdubbeld tot 2.936 leden op het moment van schrijven en het aantal posts is 5x zo hoog, namelijk ruim 20.000. Ook de multimedia is flink aangevuld, zo hebben we nu een ruime 3.400 foto's en het aantal films is met 4x vermenigvuldigd naar ruim 320 stuks.

Uiteraard konden wij hier nooit van uit gaan en wij bedanken dan ook iedereen die hier in die 2 jaar de site heeft bezocht en het forum heeft aangevuld. Met zulke vooruitgangen zijn wij uiteraard sterk gemotiveerd om Vuurwerkcrew.nl door te laten groeien!

Om deze mijlpaal toch een beetje te vieren heb ik een tijdje zitten werken aan een film. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets op muziek ben gaan componeren en ik hoop dat jullie het ook wat vinden. Het is een korte terugblik op het afgelopen jaar, veel plezier ermee:

Rechtermuisknop, doel opslaan als...

Bestandsnaam: VWC_2_Jaar
Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
Tijdsduur: 2:00
Bestandsgrootte: 22,39MB

Met dank aan Pyroworld voor de samenwerking tot nu toe met daarbij de hosting en het nummer dat in de film is gebruikt.

Gefeliciteerd heren! Alweer twee jaar in ons midden. En voor velen niet meer weg te denken uit "de scene". Nogmaals proficiat!

Cameo

PS: Klasse filmpje Mattenfreak!!

Laatst bewerkt:
Mag ik de vuurwerkcrew crew van harte feliciteren met het 2 jarig bestaan van deze topsite.. En niet te vergeten alle members die hard hun best doen voor de goede info, mooie films, en gezelligheid.

Mattenfreak de film ziet er ook top uit:cool:!

Ik zou zeggen: ga zo door met deze topsite!:biertje:

Ook namens mij en Pyroworld.nl wil ik jullie feliciteren met het 2 jarig bestaan van Vuurwerkcrew. Ik hoop dat we nog lang samen verder kunnen werken!! Volgende maand is de andere helft aan de beurt van deze innige samenwerking, dan bestaan wij 2 jaar :D

Ja ook wij moeten er aan geloven, weer een jaartje erbij hehe:wink:

Er is veel veranderd op het forum in het afgelopen jaar, en daar mogen we best een beetje trots op zijn.

Maar zonder de leden die VWC komen bezoeken zou het helemaal niets zijn, dus ik wil alle leden eventjes bedanken:)

Op naar het 3 jarig bestaan:)

( Toffe video Mattenfreak, zitten erg leuke stukjes bij:wink: )

En daar moet op gedronken worden hi,ha,ho. :p
Prachtige video Mike met mooie sfeerbeelden.
Die bootjes kon ik eerst niet plaatsen maar bij navraag bleken de beelden gemaakt te zijn tijdens het festival in Malta.

Ik wil de oprichters, de overige crewleden feliciteren met dit jubileum.
Er wordt hier hard gewerkt maar in een zeer prettige sfeer, omgang, met elkaar.
Het is aangenaam vertoeven hier.

Maar vooral: we danken alle members die hier steeds weer terugkomen en deze site voorzien van prachtig materiaal in de vorm van foto,s, films,verhalen en af en toe slap,maar gezellig geklets in het kroeg gedeelte.

Ik heb geen bijdrage in de vorm van een vuurwerkfilm, maar iets anders,
gewoon als gekheid bedoeld.

http://video.google.nl/videoplay?do...l=2&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

Ja het gaat snel, en dat mede door de gezelligheid en de drukte.
Iedereen bedankt die ook maar enige bijdragen heeft geleverd. Zowel crewmembers als niet te vergeten de leden!

Gefeliciteerd met jullie 2 jarig bestaan.
Voor mij horen jullie aan de top van de vuurwerksite's in Nederland.
Ga zo door en jullie succes word nog groter.
Petje af.

Gefeliciteerd jongens! Zonder jullie had ik veel moeten missen.
UB bestaat net 2 jaar (april). Ik hoop nog veel mooie momenten met jullie te mogen beleven.

Gefeliciteerd mods en de admins van vwc! Jullie hebben een leuke site opgezet in 2 jaar, die ik (en nog vele andere leden) dagelijks bezoeken:)
Ook een erg leuk filmpje mattenfreak!

:bye:

Gefeliciteerd crew,members met het 2 jarige bestaan van de site. pff wat gaat de tijd snel he op naar het derde jaar.. vwc gaat nooit verloren :p

En natuurlijk ook van mijn kant van harte jongens!
Jullie hebben al heel wat bereikt en kunnen nog heel wat bereiken met deze site!!!
Succes!!!
:bye:

Gefeliciteerd met het 2jarig bestaan!
Het is trouwens een mooi filmpje geworden, mijn complimenten!:wink:

Al heb ik niet vanafbegin VWC meegemaakt en is het een beetje laat maar toch gefeliciteer VWC en mag er noch maar veel vuurwerk bij komen

Back
Bovenaan