Vuurwerk in woonhuis Deurne

waaskaas

VWC lid
Ik kwam op Facebook het volgende bericht tegen :

Deurne 18 februari 2016
Dank je wel aardige onnadenkende persoon....
Dat je het nodig vond om op 17 februari 2016 's nachts een Cobra 6 binnen te gooien bij mijn dochter en kleinzoon.
De politie vertelde ons dat het vergelijkbaar is met een handgranaat.
Dat geloof ik gelijk, het glas is namelijk zo fijn en versplinterd, dat alles in de huiskamer getorpedeerd is, weg meubels, weg prachtig vloerkleed, weg nieuwe vloer en mooie gordijnen... en helaas voor mijn kleinzoon, daar gaat je collectie knuffelberen, weg favoriete sprekende Nijntje....weg Bumba en vele andere lieve knuffels, het glas is te fijn en met zoveel geweld er op af gevlogen, dat we je niet kunnen garanderen dat je knuffels nog veilig zijn voor jou..... en juist die vriendjes maakte het voor jou zo vertrouwd en veilig....Al je speelgoed moet worden gecontroleerd nu... Thuis komen in een vrijwel leeg huis nu, omdat alle getorpedeerde spullen nu buiten in de tuin staan, klaar om naar de stort gebracht te worden. Heb je daar ook aan gedacht onnadenkend persoon? Gelukkig waren mijn dochter en kleinzoon niet in de huiskamer....ik durf er niet aan te denken wat er van hen zou zijn overgebleven...
Denk aub een volgende keer beter na voordat je met je, overigens verboden vuurwerk speelt.... en als je je niet kunt inhouden, doe het dan op een open vlakte, waar kindjes van 2,5 jaar geen slachtoffer kunnen worden van jouw domme gedrag.
Oh, en ik vergeet je te vertellen, dat Care Extra, de begeleiding van mijn dochter en kleinzoon, nu een officiële waarschuwing heeft uitgegeven naar hen, voor dit foute gedrag van jou!!!!
Is dat wat je wil, dat mijn dochter en kleinzoon daardoor ook nog op straat kunnen komen staan?
Ik hoop dat jij, net als ik wakker ligt om wat je hebt gedaan, dat je berouw toont, en je gaat melden bij de politie..... zodat mijn dochter en kleinzoon ontheven kunnen worden van deze waarschuwing... en anders...heeft iemand toevallig iemand in de buurt gezien van de Geul...die raar of vreemd gedrag vertoonde? Dan zouden we dat heel erg graag horen... hoeft niet aan mij hoor, de politie is blij met iedere informatie die er gegeven kan worden...
Ooh, en ik vergeet CoThé, die lieve dozige kat.... doof nu he, want het was een ongelooflijke knal...je moet wel heel hard roepen nu, wil hij je horen....en bang is die, doodsbang...arm beestje.
Graag delen aub!

vodafone 1.jpg

Wat zou de straf zijn die iemand hiervoor krijgt? Ik denk dat die wel wat omhoog kan gezien het leed dat je mensen hiermee aandoet. Had nog veel erger kunnen aflopen.

Back
Bovenaan