Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hmm verwarrend filmpje want ik snap niet of het nou om zelf gemaakt bommen gaat of over illegaal vuurwerk ala cobra 6. Waar de militair het over heeft gaat dus over zelfgemaakte bommen waarom dan het woord vuurwerk er aan vastplakt is mij een raadsel maar goed dit geef niks met vuurwerk te maken.
Hmm verwarrend filmpje want ik snap niet of het nou om zelf gemaakt bommen gaat of over illegaal vuurwerk ala cobra 6. Waar de militair het over heeft gaat dus over zelfgemaakte bommen waarom dan het woord vuurwerk er aan vastplakt is mij een raadsel maar goed dit geef niks met vuurwerk te maken.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk. Het heeft ook helemaal niets met vuurwerk te maken.
Vervelende alleen is wel steeds dat de media het "vuurwerk" noemt, net zoals de cobra,s
inderdaad verwarrend taalgebruik. Maar laten we wel eerlijk zijn. spul zoals een cobra 8 met 100 (?) gram flash poeder is echt geen vuurwerk meer.
inderdaad verwarrend taalgebruik. Maar laten we wel eerlijk zijn. spul zoals een cobra 8 met 100 (?) gram flash poeder is echt geen vuurwerk meer.
Laats staan de barracuda met 200 gram flash, als je daar toch mee loopt dan scoor je al helemaal niet meer![]()
Haha als jij dat vind. Jou mening, ik vind als je dat afgelegen doet dat het kan.