Vragen aan Zena Vuurwerk Nederland 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Ik ben benieuwd of de Zena Trophy (BE) dit jaar weer plaatsvindt.
Mogelijk dat Zena Nederland dit weet ? (omdat er ook vaak acties van Zena NL zijn)
Ik heb er in ieder geval extra veel zin in, al denk ik zelf dat de Trophy voorgoed verleden tijd is.

Jammer dat de nieuwe eigenaar van Wunderland Kalkar zo tegen vuurwerk is en het hier niet meer kan plaatsvinden.

Mogelijk dat Zena Nederland dit weet ? (omdat er ook vaak acties van Zena NL zijn)
Ik heb er in ieder geval extra veel zin in, al denk ik zelf dat de Trophy voorgoed verleden tijd is.

Jammer dat de nieuwe eigenaar van Wunderland Kalkar zo tegen vuurwerk is en het hier niet meer kan plaatsvinden.

Zena Nederland bestaat al een tijdje niet meer. De naam lijkt overgenomen door Lesli, maar die bouwen het langzaam af zo lijkt het. Het is nog maar een kleine lijn.

Zena Sky High Whistle

Zena Sky High Whistle

Weet iemand of dat de Zena Sky High Whistle dit jaar weer beschikbaar komt?
Ik heb deze dit jaar wel bij andere mensen gezien, maar zelf helaas gemist.

Vroeger waren er hele leuke producten van verschillende lijnen. Het was op zich ook betaalbaar. Wat is er toch gebeurt met Zena NL?

De Trophy komt waarschijnlijk helemaal niet meer terug.
Ongeacht wat de eigenaar van Wunderland Kalkar vind van vuurwerk,is er nog een ander groter probleem zo schijnt.
De gemeente is blijkbaar is gaan kijken wat er in de gemeentelijke papieren staat over het terrein van wunderland en is er achter gekomen dat zoiets als de trophy helemaal niet in het bestemmingsplan staat en dus was het feitelijk illegaal gehouden en geeft men er geen vergunning meer voor af om zoiets daar te doen.

Dan moet je dus gaan zoeken naar een locatie waar zoiets wel mag en waar men mee wil werken aan zoiets en dat is dus schijnbaar het volgende grotere probleem.
Een geschikte locatie vinden die zowel voor hun te doen is qua logistiek om alles op te zetten,en ook voor bezoekers om erheen te komen,is nagenoeg onmogelijk zo lijkt het nu.
Het komt er e ook op neer,dat ook op het gebied van geld, het op een bepaalde afstand voor zena niet meer haalbaar is om er aan te beginnen.
Anders gezegd,het gaat hun dan dusdanig veel kosten,dat ze dat niet meer kunnen "verhalen" op de bezoekers dmv de prijzen voor eten en drinken op dat terrein.
Niemand gaat immers b.v. 10euro voor een biertje neer tellen of een tientje voor een broodje kroket.
En juist doordat je niks zelf mee mag nemen en men het redelijk kon bekostigen door verkoop van eten/drinken/merchandise,voor enigzins betaalbare prijzen,was het te doen voor zena.

Dan is degene in de winkel van zena,die ik sprak de dag voor ze vanwege vergunningsproblemen dicht moesten,de persoon die me dan valse info heeft gegeven.

Back
Bovenaan