Vragen aan World's Toughest Fireworks 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Vanwege de naar mijn mening belachelijk hoge prijzen laat ik WTF producten doorgaans links liggen, ik neem niet eens meer de moeite om filmpjes te kijken. Afgelopen jaar heb ik als vervanger voor een Magnum product de Coloring Willows gekregen. Deze box is mij zeer goed bevallen, goed uitgewerkt, flinke burst, mooie kleuren, lekker tempo kortom niets op aan te merken. Als deze box tegen een leuke prijs te krijgen is zou ik hem dit jaar zo kopen maar ik heb nu al het vermoeden dat er weer een prijskaartje aan zal hangen waarmee ik direct afhaak. Kunnen jullie misschien eens overwegen om een echte freakactie te doen? Als zo'n Coloring Willows bijvoorbeeld qua prijs kan concurreren met een vergelijkbare box van Broekhofff/Magnum is het ineens wel interessant en ik denk dat er zo wel meer van jullie producten interessant kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Wat is er gebeurd met de Massive Crackling? Bij sommigen gaf hij wel het effect zoals omschreven en laten zien op de productvideo vanuit jullie, maar bij mij en enkele anderen waren het echt pruttelbakjes die bijna een minuut als een knetterton aan het knetteren waren. Voor mij voelde dat een beetje als misleiding, maar het zal hoogstwaarschijnlijk een productie/labelfout zijn. Wat gaan jullie eraan doen om zulke fouten te voorkomen? Hier had ik namelijk geen geld aan uit willen geven.

20231228_114319.jpg

Op jullie website staat bij diverse artikelen: "Dit product is vandaag al 290 keer besteld!". Met wisselende getallen. Echter zijn alle webshops momenteel gesloten, waarom staat deze misleidende tekst er bij?

Erg tevreden over de showtime producten zoals golden crystals en crackling experience.
Komen er dit jaar extra producten bij? Veelal is nu compleet uitloop en heel schaars bij dealers te verkrijgen.

Bedankt

Waarom zijn de prachtige showtime producten van de afgelopen jaren niet meer in het assortiment? Zoals bijvoorbeeld Great Hearts, Triple Layer en Twirling Whirling?

Erg tevreden over de showtime producten zoals golden crystals en crackling experience.
Komen er dit jaar extra producten bij? Veelal is nu compleet uitloop en heel schaars bij dealers te verkrijgen.

Bedankt

Jij tevreden over de experience?? Ik had 3x cake 2 en de finale cake in de box…voor dat geld mag je wel wat meer verwachten.

Ik begreep dat per 1-1-2024 Katan definitief is ingelijfd? Betekend dit dat alle katan toppers vakkundig de nek word omgedraaid zoals al te zien is bij de Special#4.

Hoge prijzen en matige kwaliteit daar staan jullie om bekend, gaan jullie iets doen aan dit imago?

Op jullie website staat bij diverse artikelen: "Dit product is vandaag al 290 keer besteld!". Met wisselende getallen. Echter zijn alle webshops momenteel gesloten, waarom staat deze misleidende tekst er bij?

Is toch ideaal voor bijvoorbeeld de belastingdienst! Die hoeven alleen maar iedere dag een screenshotje te maken en ze weten de omzet voor dat product. Stukje service vanuit Cafferata richting de overheid denk ik!

Misleiding is een businessmodel

Waar zag ik het hier op een doosje staan, een Special...?

Importeur WTF, Duitsland
Distributeur Katan, Ulft
Fabrikant Cafferata, Uden

Mag er op papier wel vuurwerk geproduceerd worden in Nederland? En blijft Katan als papieren BV, "distributeur", wel bestaan?

Laatst bewerkt:

Klopt, in cassatie verlaagd naar ruim 300.000 euro. Nog geen kleingeld trouwens. Ook hun opslag in Nistelrode hebben ze geloof ik kunnen sluiten. Wel jammer, dat ligt hier om de hoek.

Back
Bovenaan