Vragen aan Vuurwerkbunker 2025/2026!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

Waar we nu op af stevenen is een kooienverbod per 2025. Worden huidige producten met kooi dan aangepast en geïmporteerd zonder kooi of vervallen alle kooi producten en worden er nieuwe productlijnen uitgezet? Dit is handig voor ons om te weten, zeker met uitloopjaar. Dan weet je zeker wat je wel / niet koopt.
Dank!

Mijn dark empress knalde bij cake 3 uit elkaar, en het is goed afgekomen. Dit is inmiddels een bekend probleem van china red. Wat doet china red/ vuurwerkbunker om te voorkomen dat dit issue nog voorkomt? Want dit speelt al een tijdje.

Laatst bewerkt:
De meeste (of alle?) Vuurwerkbunkers zijn gelieerd aan intratuin vestigingen. Is het mogelijk om vuurwerkbestellingen te betalen met intratuin bonnen/cadeaucards op die locaties?

(Dan weet ik wat ik voor m'n verjaardag ga vragen :angel: :d)

Hopelijk blijven jullie met eventuele nieuwe bunker specials in het assortiment komen ondanks dat kooi geneuzel. Want de Bunkerbaas, Blaster en Booster zijn prachtige compounds. Staat zoiets in de planning?

Back
Bovenaan