Vragen aan St8ment Fireworks 2024/2025!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

De Tapas zijn als F1 grondbloemen zeer goed ontvangen. Inmiddels vallen deze onder de categorie F2.
Ik had gehoopt dat ze daardoor nog beter zouden presteren, maar dat is helaas niet het geval. Ze lopen regelmatig vast door gebrek aan power. Waarom is er niet voor gekozen om de kruitinhoud te vergroten en maximale uit deze grondbloemen te halen? In potentie zijn ze zo ontzettend goed namelijk.

De Tapas zijn als F1 grondbloemen zeer goed ontvangen. Inmiddels vallen deze onder de categorie F2.
Ik had gehoopt dat ze daardoor nog beter zouden presteren, maar dat is helaas niet het geval. Ze lopen regelmatig vast door gebrek aan power. Waarom is er niet voor gekozen om de kruitinhoud te vergroten en maximale uit deze grondbloemen te halen? In potentie zijn ze zo ontzettend goed namelijk.
Ik kan deze denk ik voor je antwoorden.
Simpel gezegd, deze dingen verkopen toch wel!
De inkoop is duurder geworden, dus om de zelfde verkoop advies prijs te kunnen hanteren moeten ze ergens op bezuinigingen. In deze het kruit gewicht!
Je ziet het ook bij sommige cakes, minder schoten zodat de zelfde prijs gehanteerd kan blijven.
Helaas helaas, ik zie liever een grondbloem van 3 gram pts en waar ik dan een 10 tot 15 euro voor moet neerleggen,, als ze maar goed zijn.
Helaas werkt de gewone consument zo niet.
Die willen veel voor weinig!
Wen er maar vast aan.. dit is de nieuwe toekomst

Back
Bovenaan