Hoe verwachten jullie je dit jaar ten opzichte van vorig jaar te gaan verbeteren?
Even een klein resumé:
- Jullie doen een black-friday actie, met een leuke korting. Mensen komen erachter dat de vorige code ook nog werkt, en zelfs te combineren valt. Iedereen bestelt. Door een fout aan de zijde van Magnum is er nu ineens 40% korting mogelijk. De cairo crackling is rijkelijk te bestellen, en er zit zelfs geen limiet op bestellen.
-Jullie sturen een mail, dat mensen te veel korting hebben gekregen (door jullie eigen fout) en het restant moeten betalen, anders wordt de order geannuleerd. Gaat er iemand tegenin? Dan annuleren jullie direct de bestelling. Ik weet 100% zeker dat dit aan te vechten is, en te winnen. In mijn geval ging het om 18 euro, en was dat het niet waard, maar als ik voor 1000,- of meer had besteld, dan had ik er werk van gemaakt.
-Vervolgens annuleren jullie de bestellingen van de mensen die er geen gebruik van willen maken, en geven jullie die een unieke code. Ook deze codes zijn met elkaar te combineren. En vervolgens annuleren jullie de boel weer onterecht.
Ik heb in mijn geval de 18,- bijbetaald, omdat ik graag de caïro cracklings had gehad. Ik kom op de 30ste bij de desbetreffende vuurwerkwinkel die mij doodleuk kan vertellen dat de bestelling er niet is omdat de cairo's niet geleverd zijn.
De communicatie met vooral Mark stinkt naar poep. Jullie producten zijn veelal goed, maar echt, magnum, doe wat aan de afdeling communicatie wat op kantoor bij jullie werkt. Zelfs mijn dochter van 8 heeft een betere manier van communiceren dan hoe dit opgezet was.
Mand.