Vragen aan Broekhoff vuurwerk 2023/2024.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!

-Kunnen er (meer) nieuwe 100% 30 mm producten komen?
-Kunnen er meer cakes met alleen kleur boeketten komen in de klasse van de Total Event? Goud is er al zoveel en jullie blinken uit in 30 mm producten.
- Kunnen er meer cakes komen kwa kwaliteit en prijs zoals de Supercell?
- Kan Broekhoff een mooi 30mm cake assortiment importeren? Bijvoorbeeld 19 shots. Vergelijkbaar aan de Powerfull 5 o.i.d. maar dan met 30 mm cakes.
- Komen er nog fluitcakes in het assortiment?

Kunnen jullie wat doen aan de beschikbaarheid in regio Hellevoetsluis? Voor broekhoff (beperkt aanbod) oostvoorne, voor magnum naar den haag...

Als eerste een compliment ik vondt de assortimenten en cakes die werden verkocht onder de term supersets erg goed! Bijvoorbeeld de Tornado superset, mensen komen echt thuis met een leuk en verassend assortiment!

Komen er nog meer supersets bij?

Komen er nog verkooppunten bij in de omgeving Eindhoven?
Vroeger had je nog een verkooppunt aan de Goorstraat, die is inmiddels verdwenen.

Goede vraag Happiness, ik neem hem net als alle andere vragen mee a.s. vrijdag als ik bij Broekhoff langs ga voor de laatste ontwikkelingen, hopelijk een aantal mooie previews en antwoorden op jullie vragen.

Goede vraag Happiness, ik neem hem net als alle andere vragen mee a.s. vrijdag als ik bij Broekhoff langs ga voor de laatste ontwikkelingen, hopelijk een aantal mooie previews en antwoorden op jullie vragen
.

Vanaf 1 november? Dit jaar is het wel erg laat.

Hopelijk komt er nog een dikke actie! Magnum is nu voorbij dus hoop dat Broekhof snel gaat volgen ����

Back
Bovenaan