Vlugge Japie

Artikelnummer: 010
Artikelnaam: Vlugge Japie
Netto Kruitgewicht: 245 gram
Effectomschrijving: een zeer klein maar vooral krachtig stukje vuurwerk, kleuren zoals perzik,oranje en veel goud maar ook groen,rood en een prachtige kleur blauw zal deze japie de lucht doen versieren
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: €22.50

Film: Klik hier!!! Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ik de naam zag dacht ik oh zal wel grapje zijn maar nee hoor :bonk:
Erg origineel dat wel :p
Potje dat vooral de kleuren zou moeten opvallen volges de productomschrijving ben benieuwd hoe goed die perzikoranje wordt :p
:bye:

Haha, die namen van de Marijn collectie zijn echt geweldig :') . Ben benieuwd hoe deze wordt. Prijs is wel te doen als de kleuren echt mooi zijn!:)

Echte Nederlandse namen zijn het wel ja! Erg apart om hem Vlugge Japie te noemen. Hopelijk maakt hij zijn naam ook waar en heeft deze een redelijk tempo. De kleur Perzik ken ik niet, alleen de vrucht.

'n heel mooi en appart potje van marijn vuurwerk , prachtige mine's en goeie combinaties ook over de boekketten ben ik tevreden , ik twijfel nog of ik hem neem . :bye::bye::bye:

Inderdaad erg apart. Veel afwisseling. Veel verschillende kleuren en effecten. Vooral de laatste mines zien er goed uit.

Ik vind het een prima cake.
Met lekker veel afwisseling in de effecten.
De mines zijn mooi, de burst is hard, veel verschillende kleuren en een goede finale.
Voor mij is de Vlugge Japie een aanrader.

:bye:

Een heel fijn stuk vuurwerk als we afgaan op het filmpje, vooral de mines springen er bijzonder goed uit. De boeketten met crackling zien er ook netjes uit, lekker tempo ook, de tails is op zich niet boeiend, maar dan doen de kleuren het hem weer, goed gekozen. De mines zijn werkelijk toppers, vooral de laatste series inderdaad.
Tempo in deze cake is heel belangrijk voor het resultaat, het hogere tempo maakt hem gewoon prachtig.

Hoe het geluid is, op deze film vind ik die beroerd klinken, geen oordeel over nog, dat wil ik met eigen oren horen op de demo. :wink:

Ik vind het wel een leuke afwisseling van stille effecten en effecten met krachtig geluid. Ik vind het wel iets hebben. Vooral de gouden mines zijn mooi in dit product

begint met soort magnum bullets (die schuurmans vroeger had) daarna soort mix van blinking en crackling dan een soort van etna vulkaantje en tot slot weer een mix van blinking en crackling, tis leuk afwisseling allemaal, maar op de 1 of de andere manier vind ik dat er niet genoeg powerrrrr in deze cake zit, wat overigens heel persoonlijk is hoor, maar tis gewoon niet mijn ding.

Back
Bovenaan