Vietato

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 302
Artikelnaam: Vietato
Netto gewicht: 325 gram
Aantal schoten: 25
Effectomschrijving: Red Peony, Blue Peony, Green peony & Lemon Peony.
Afmetingen: 17,8cm x 17,8cm x 18cm
Richtprijs: € 42,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Witte Tentenverhuur voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Deze cake was 1 van de opvallers van Camorra voor mij. Hij schiet peony's met niet zo heel veel sterren, maar de sterren hebben wel mooie en felle kleuren en blijven erg lang doorbranden. Echt veel langer dan bij een normale peony cake. Volgens mij was de burst ook goed.
Hierdoor vind ik het toch een goede cake die opvalt, hoewel ik normaal niet van het effect peony houd.

Filmpje met dank aan VuurwerkMediaGroep.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk dit vind ik nou mooi. Simpel qua opbouw, maar groots qua uitwerking. Prachtig gekleurde peony's (mijn favoriet!) met langbrande sterren (waardoor helaas een wat minder vol boeket.
Om los af te steken voor veel mensen misschien niet spectaculair, maar met meerdere of in een projectje kan deze prachtig tot zijn recht komen. Ik hoop dat Witte Tenten ook met zo'n product in een andere lijn komt.

Een paar keer voorbij zien komen in shows van Wagenvoort dit jaar, en dan vaak per stuk of 2 a 3 tegelijk, en dat geeft een leuk beeld. 't Zijn ook echt leuke potten, 42,50 is wel behoorlijk aan de prijs, zeker wanneer je deze naast z'n Duitse (stief)broertje de Coroner (Weco) zet.

Back
Bovenaan