VetVuurwerk [Ass.]

pyro99

VWC lid
Artikelnummer: 564
Artikelnaam: VetVuurwerk
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 86gr
Effectomschrijving: let op:alleen voor echte vuurwerkfans! Mega-supersonisch-ultra-vet!
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 14,95

564_vet_vuurwerk.jpg

filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het delen en ik zie dit als een goede ontwikkeling om dit soort kleine vuurwerkjes toe te laten staan om het hele jaar door afgestoken te mogen worden.

Ik was pas bij een Lesli dealer(rens petiet) geweest en toen verkochten ze alleen sterretjes. Dom dat ik het toch niet had gevraagd:frusty:.

Zo zo,
Echte luchthuilers?:p

Als er nou een agent voor me deur staat en zegt 'bla bla bla mag niet en je krijgt een bekeuring wegens het tevroeg afsteken'.

Wat moet ik dan doen want dit is toch legaal?.

dank.

Nee,
Valt niet onder de catogorie van scherts en fop:wink:

Dit valt onder catogorie.1 vuurwerk:

Categorie 1: vuurwerk waarbij een veiligheidsafstand geldt van 1 meter. De leeftijdsgrens voor dit vuurwerk is 12 jaar en ouder. Alle categorie 1 vuurwerk is fop- en schertsvuurwerk
(bron: pyroboy -vuurwerkcrew)

Dit pakket is nu al te koop en mag het hele jaar afgestoken worden...

--pyro99

dus je koopt het nu, en voor de rest van het jaar kun je het niet kopen??

of moet je dan naar een fop/feest winkel

Zijn er wetten of regels aangepast, want ik heb dit soort dingen niet eerder in de winkels zien liggen voor oud en nieuw??
Vorig jaar kon ik ook voor oud en nieuw bij mij lesli dealer reb bulls kopen, dat vond ik toen ook al vreemd...
Wie weet hier meer over?

Zo zo,
Echte luchthuilers?:p

Als er nou een agent voor me deur staat en zegt 'bla bla bla mag niet en je krijgt een bekeuring wegens het tevroeg afsteken'.

Wat moet ik dan doen want dit is toch legaal?.
dank.

gewoon de verpakking laten zien denk ik. het is gewoon legaal,maar de meeste weten het denk ik nog niet, ze gaan je er niet voor bekeuren als ze de verpakking hebben gezien en zien dat het cat.1 vuurwerk is. en anders belt de agent maar met lesli zelf :D

leslifan zei:

ik zal het voor je navragen bij de lesli dealer hier in de buurt, misschien kunnen ze het door het jaar wel bestellen.

larsvuurwerk zei:
Met dat wat niet onder schetsvuurwerk valt bedoelde ik de rotjes mee.

pyro99 was net iets eerder met posten

:D er zitten geen rotjes in zulke pakketen , leslifan bedoelde dat je dit pakket kan kopen op 12 juli enzo :wink:

Dit is best tof eigenlijk, het zijn toch gewoon echte luchthuilers, fonteintjes en red-bulls. Leuk dat dit nu het hele jaar door mag.

je kan ze door het jaar bestellen maar ik weet niet of elke winkel dit doet,i.v.m hoge verzendkosten (voor de winkelier) en kleine hoeveelheden.

--pyro99

Valt het dit jaar al onder fop en schertsartikelen? Mag je dit dus nu al afsteken?

Ofterwijl, als je na oud en nieuw grondbloemen, redbulls etc bewaard, kan je dit heel het jaar door afsteken?

Over het pakket zelf, veelste duur voor de prul die je krijgt.

Back
Bovenaan