Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Offtopic:
is er niet een soortgelijk topic, iets met, hoe begon het enz?
komt ongeveer op het zelfde neer.
Vroeger (jaar of 4/5) was ik juist angstig voor vuurwerk. Het was een haat liefde verhouding, mede omdat er bij ons de straat toch echt zwaar vuurwerk werd afgestoken. M'n ouders hielden/houden ook niet echt van vuurwerk, dus dat werkte ook al direct in mijn nadeel. Echter zat er toch wel een bepaalde drang in mij, ik wilde niet binnen blijven, ik wilde toch het vuurwerk voelen en zien. Rond mijn 11/12e levensjaar is het liefhebber gehalte met sprongen vooruit gegaan, rond mijn 16(?)/17e heb ik AVP ontdekt. Echter wilde ik langer dan die paar maand bezig met vuurwerk zijn, zo heb ik vwc ontdekt, mede door vwc is de liefde gegroeid. Want je ontmoet mensen bij shows, je praat met pyrotechnici, freaks en zo word de informatiehonger naar vuurwerk steeds meer en meerZo ben ik ook dit jaar voor het eerst naar Fallas geweest
![]()
even een vraagje aan de topic starter:
wat vindt jij een freak?
niet aanvallend bedoelt, maar is een freak iemand zoals een decembernoob op VWC,
of iemand die(zoals de meeste van ons) het hele jaar door blijft gaan achter VWC?
als je het laatste bedoelt:
bij mij komt het dan neer op 8 jaar!