Utrecht 10-07-2009

moontan

VWC lid
Waar: Utrecht
provincie : Utrecht
wie : Katan Vuurwerk
kaliber : Niet bekend (vermoedelijk consumenten vuurwerk)
Locatie : op het grasveld aan de Maliebaan tegenover het Lepelenburg
tijdstip : circa 23.00 uur

Ben er uiteraard aanwezig op loopafstand:D Neem uiteraard de camera voor roy-vuurwerk mee.En de show is btw om 22:30 moontan staat overal langs de weg:P

Ik vond het zelf een erg leuk showtje; helaas kwam ik smooky nergens tegen, maar goed. Voordeel was dat ze het zoiezo netjes om 11 uur schoten ipv om half 11, waardoor het veel donkerder was. Een aantal erg leuke potten gezien en het tempo zat er goed in. Vond hem een stuk leuker dan Overvecht.

De waaiers kwamen tussendoor voor mij als een totale verassing, die kwamen echt mooi uit. Zeer mooi, helemaal volle lucht. Dat vond ik soms met de crackling trouwens ook, was goed consumentenvuurwerk.

Er staat al weer snel een filmpje online trouwens!

Kan iemand me vertellen welke pot dat effect op 6:16-6:19 op het filmpje deed, die soort willows?

Laatst bewerkt:
Ik vond het zelf een erg leuk showtje; helaas kwam ik smooky nergens tegen, maar goed. Voordeel was dat ze het zoiezo netjes om 11 uur schoten ipv om half 11, waardoor het veel donkerder was. Een aantal erg leuke potten gezien en het tempo zat er goed in. Vond hem een stuk leuker dan Overvecht.

De waaiers kwamen tussendoor voor mij als een totale verassing, die kwamen echt mooi uit. Zeer mooi, helemaal volle lucht. Dat vond ik soms met de crackling trouwens ook, was goed consumentenvuurwerk.

Er staat al weer snel een filmpje online trouwens!

Kan iemand me vertellen welke pot dat effect op 6:16-6:19 op het filmpje deed, die soort willows?

Finale van de Dynamite, uit de profi collectie.

helaas kwam ik smooky nergens tegen, maar goed.
Ik heb nog na je staan te zoeken paul maar het was zo druk:P Ben op de duur maar vooraan blijven staan en ben na de show ook nog een tijdje blijven hangen met 2 jongens waarvan er 1 een original vest aan had:)

Back
Bovenaan