[Uitgesteld] Pyrodise - Dirk Maas Memorial Event - 22-6-2024

Ik heb ook 2 tickets te koop voor de liefhebber. Betreft 1 ticket voor volwassenen en 1 ticket voor 12-18 jaar.
Verkoop ze het liefst samen.

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik kom uit Duitsland en ben Lotus van het feuerwerkforum. Weet iemand hoe je je kaart kunt verkopen? In mei heb ik absoluut geen tijd.

Hey Lotus, welkom op het forum. Persoonlijk zou ik afwachten tot nadere berichtgeving vanuit de organisatie. Er zijn twee mogelijkheden: 1. Gaat wel door en dan vind je makkelijk een koper van je kaartjes.
of 2. het gaat niet door en dan krijg je jouw geld terug.
Fijne dag en hopelijk blijft onze traditie nog lang bestaan.

Hallo Lotus, willkommen im Forum. Ich persönlich würde auf weitere Benachrichtigungen der Organisation warten. Es gibt zwei Möglichkeiten: 1. Wenn es zustande kommt, finden Sie problemlos einen Käufer für Ihre Tickets.
oder 2. es passiert nicht und Sie bekommen Ihr Geld zurück.
Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag und hoffe, dass unsere Tradition noch lange bestehen bleibt.

Pietje PYRO

Klote datum wel, dan is ook International Symposium on Fireworks in Liling China waar ik graag naar toe wil gaan.
edit: Ja bijna, maar dan een maand later 🫢

Laatst bewerkt:
Je moet er vanuit gaan dat de kans groter is dat het nooit meer wat wordt dan dat er ooit iets gaat komen. Kosten zijn inmiddels hoger, centen zijn deels al verdwenen aan allerlei andere zaken... kortom als er iets komt dan is het een slap aftreksel van wat de eerste plannen waren.

we gaan het zien, als het een slap aftreksel gaat worden dan kan je altijd je geld terug vragen. Organisator dient datgene te bieden waarvoor jij je ticket hebt aangeschaft.

Als het geld inmiddels op is en de organisatie een faillissement aanvraagt kun je fluiten naar je geld. Maar laten we gewoon even afwachten of er de komende tijd iets concreet wordt, het geld is toch al lang van je rekening af dus dat voel je niet meer en vanaf nu kan het alleen maar meevallen als het uiteindelijk toch doorgaat.

Back
Bovenaan