Uitfluiters [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 621
Artikelnaam: Uitfluiters
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: 24
Effectomschrijving: Grote fluitpijlen met heftig crackling effect.
Tijdsduur: 3sec.
Stijghoogte: 15m.
Richtprijs: 5,99

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

621_uitfluiters_2.jpg

Laatst bewerkt:
Klinkt als een product dat Lesli al eerder had ( ben even de naam kwijt, zaten per 12 verpakt) Alleen is deze wat prijziger. Volgens mij even hoge stijghoogte en duurt ook even lang.

klinkt wel leuk.
maar is denk ik meer iets voor overdag, iets om je kleine zusje te pesten bijv...

@ bozem, ja die bedoelde ik. Was even de naam kwijt.

Ben altijd wel weg van de 'superbabypijltjes' , want die hebben een plastic hulsje. Je betaald immers voor iets, en dan wil ik wel dat het kwaliteit is.

Er zit crackling in staat in de effect-omschrijving, Ik persoonlijk zou ze dan s'avonds pas gebruiken omdat dat effect dan beter te zien is :bye:

zou ik ook doen hoor, maar als je zusje doodsbang is voor vuurwerk en haar broer een freak is, kun je er toch zeker wel lol mee hebben, denk je van niet:D

Foei. 5.99 voor 24 pijltjes lijkt mij wat aan de dure kant?
ik zal wel zien of ik ze ondanks de prijs toch aanschaf!

Hangt er vanaf hoe lang ze fluiten, maar als ik in de omschrijving 3 seconden zie staan...hou ik ook liever de hand op de knip. Ben té vaak misleid door de valse hoop op ouderwets goede fluitpijlen. (zeker de upupup versies)

Ik zie op het etiket Weco staan?? Lesli importeerd dit toch niet?:bonk:
Ik denk trouwens toch dat ik de gok ga wagen om ze te kopen!

zullen wel aanfluiters zijn, veel te duur dit product! In mijn ogen dan. Doen me een beetje denken aan die flittering whistling rockets ofzo?

Back
Bovenaan