casualsflr
VWC lid
Zo zo lekker een dagje vrij van school en al een behoorlijke bestelling in mn hoofd zitten.. Dus wat denk je , voor het eerst dit jaar naar belgië.
Na een fatsoenlijk ontbijt en tanken van auto
kon de trip beginnen.
Op de heenweg was het vrij rustig omdat ik had besloten om rond 10 weg te rijden zodat ik dan als een van de eerste was.
Bij salon zelf was het lekker rustig, 2 zuider buren voor me die met jaja ! 2 dozen strijkers naar huis gingen.
Toen ik eenmaal aan de beurt was ( en daar was ik al bang voor ) bestelde ik weer meer dan ik eigenlijk gepland had.
De Galactico was binnen en ik kon de Goudmat 180 sh. ook niet laten liggen
Toen mijn bestelling eindelijk in de doos zat krijg ik van de verkoper een pijlenpakketje "top shot" , 5 pijlen van Masterpack en 10 doosjes petardo No 9 gratis. Wat ik best veel vond
Op de terugreis toch altijd wat spannender omdat je zo snel mogelijk het vuurwerk thuis wil hebben.
Gelukkig was het alsnog rustig op de weg en kon ik goed doorrijden
De 1e collectie van me die ik bij salon heb gehaald staat bij:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=10169
casualsflr natuurlijk
Ik hoop dat iemand wat aan mn report heeft, heb je vragen reageren mag
greets freaks
Na een fatsoenlijk ontbijt en tanken van auto

Op de heenweg was het vrij rustig omdat ik had besloten om rond 10 weg te rijden zodat ik dan als een van de eerste was.
Bij salon zelf was het lekker rustig, 2 zuider buren voor me die met jaja ! 2 dozen strijkers naar huis gingen.
Toen ik eenmaal aan de beurt was ( en daar was ik al bang voor ) bestelde ik weer meer dan ik eigenlijk gepland had.
De Galactico was binnen en ik kon de Goudmat 180 sh. ook niet laten liggen

Toen mijn bestelling eindelijk in de doos zat krijg ik van de verkoper een pijlenpakketje "top shot" , 5 pijlen van Masterpack en 10 doosjes petardo No 9 gratis. Wat ik best veel vond

Op de terugreis toch altijd wat spannender omdat je zo snel mogelijk het vuurwerk thuis wil hebben.
Gelukkig was het alsnog rustig op de weg en kon ik goed doorrijden

De 1e collectie van me die ik bij salon heb gehaald staat bij:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=10169
casualsflr natuurlijk

Ik hoop dat iemand wat aan mn report heeft, heb je vragen reageren mag

greets freaks
Laatst bewerkt: