Tripje Duitsland

lpspeedy

VWC lid
Aangezien er weinig mensen hun trips hier posten ga ik die van mij er
maar opzetten. Het begon deze morgen. De wekker ging af om half 8.
Hierna reed ik naar een kameraad waar we samen kwamen om richting Duitsland af
te zakken. We gaven het adres van de Aldi Sud in en zijn dan vertrokken.
Het was een ritje van 50min dus hadden we tijd genoeg om wakker te worden
voor we de winkel binnen moesten gaan. We hadden onze route zo uitgestippeld
dat we onderweg ook nog een Lidl tegen kwamen dus konden we daar ook nog gaan kijken. We waren de eerste in de winkel maar dat duurde niet lang. Voor ons was er een Duitser die ook al goed aan het inladen was. Er kwam een vrouwtje de rekken bijvullen maar haar karretje heeft de rekken nooit gehaald. De Duitser voor ons nam haar karretje bijna volledig over. Maar gelukkig was er nog genoeg dus konden ik en men kameraad fijn van alles 1 ding meepakken en van sommige 2 gelijk de pakketten van 6 euro met veel klein speelgoed in.
Van de lidl reden we dan door naar de aldi waar we wel redelijk wat rare blikken kregen. We kwamen aan en begonnen gewoon in te laden in ons karretje en de mensen daar begonnen na een tijdje toch raar te kijken (zie foto's van het karretje). Na dan daar onze slag geslaan te hebben zijn we terug vertrokken richting België met de auto vol met vuurwerk. Gewoon de autostrade gevolgd en nergens wat blauws tegengekomen. Dus een zalig tripje achter de rug vandaag en samen met men kameraad 400€ lichter.

En nu de foto's!

De winkelkar bij de Aldi
29122009240.jpg

Hier nog eens van een andere hoek
29122009241u.jpg

Wat we gekocht hadden in de lidl onderweg naar de aldi
29122009242.jpg

Een close upje
29122009243.jpg

En tenslotte de koffer toen we vertrokken in Duitsland richting België :D
29122009244.jpg

Zeer zeker dat dat gaat lukken! Beginnen met afschieten om 10 uur en vol kunnen doorgaan tot 2 uur :-)! The new years spirit!

Pfff nu ik dit zie,ga morgen even alcohol halen in duitsland,en laat me dan net toevallig langs de aldi komen hahaha..hoop dat ze nog wat hebben,vorig jaar ook nog wat goedkope super potjes kunnen bemachtigen :D

Net terug uit Duitsland. Grenzland markt Uelsen weer aangedaan voor de nodige rommel, maar de potten aan de muur nodigen niet echt uit.

Corsair was niet meer te krijgen, net als knalpatronen.

Toen richting Meppen gereden, maar halverwege blijven hangen in een winkelcentrum waar ik in een zaakje nog Corsairs kon krijgen :)
En een mooi pijlenpakket en wat tientjes aan potten uit de supermarkten meegenomen!

Weer een mooie trip en een adresje gevonden waar ik volgend jaar meteen maar heen ga.

Hee, zie ik daar nou de kubusknallers, hele leuke dingen die voor buskruit nog aandig hard gaan ook nog, stukkie TimeFuse er aan, erg leuk, erg leuk. Valt me wel op dat je auto al zo'n beetje vol was voor je ook maar bij de winkel kwam waar je moest zijn haha :thumbsup:

Prima tripreport! Klasse!

:bye:

Misschien een beetje laat.. Maar wou het toch nog even zeggen
Allemachtig dat is pas veel! Daar was je wel even zoet mee denk ik!
Maar idd, op 30 december hebben ze altijd genoeg voorraad in de schappen, vooral 's ochtends. Had gewoon kunnen pakken wat ik wil.

Goed bezig geweest!

ik ga al sinds 2006 naar duitseland voor vuurwerk nooit aangehouden.maar wij gingen vorig jaar de 30 naar duitseland. waren alle schappen bijna leeg alle leuke potten op :(
maar dit jaar gaan wij de 29 :)

Haha moet dit topic eigenlijk een beetje beter onderhouden. Ik ben enkel actief tussen november en januari op dit forum dus zie nu de meeste reacties pas.
Dit jaar gaan we met meerdere wagens om zo de pakkans wat te verkleinen. Dus over 7-8 dagen zal ik hier mijn volgende trip report van dit jaar posten :-) en de hoeveelheid voor uit te geven is nog groter geworden dus over een paar dagen weer enkele foto's van auto propvol met vuurwerk :-) Dit jaar koop ik in de aldi of lidl ook wel die brandblusser denk ik... Just in case :-)

Groeten
Lpspeedy

Back
Bovenaan