lpspeedy
VWC lid
Aangezien er weinig mensen hun trips hier posten ga ik die van mij er
maar opzetten. Het begon deze morgen. De wekker ging af om half 8.
Hierna reed ik naar een kameraad waar we samen kwamen om richting Duitsland af
te zakken. We gaven het adres van de Aldi Sud in en zijn dan vertrokken.
Het was een ritje van 50min dus hadden we tijd genoeg om wakker te worden
voor we de winkel binnen moesten gaan. We hadden onze route zo uitgestippeld
dat we onderweg ook nog een Lidl tegen kwamen dus konden we daar ook nog gaan kijken. We waren de eerste in de winkel maar dat duurde niet lang. Voor ons was er een Duitser die ook al goed aan het inladen was. Er kwam een vrouwtje de rekken bijvullen maar haar karretje heeft de rekken nooit gehaald. De Duitser voor ons nam haar karretje bijna volledig over. Maar gelukkig was er nog genoeg dus konden ik en men kameraad fijn van alles 1 ding meepakken en van sommige 2 gelijk de pakketten van 6 euro met veel klein speelgoed in.
Van de lidl reden we dan door naar de aldi waar we wel redelijk wat rare blikken kregen. We kwamen aan en begonnen gewoon in te laden in ons karretje en de mensen daar begonnen na een tijdje toch raar te kijken (zie foto's van het karretje). Na dan daar onze slag geslaan te hebben zijn we terug vertrokken richting België met de auto vol met vuurwerk. Gewoon de autostrade gevolgd en nergens wat blauws tegengekomen. Dus een zalig tripje achter de rug vandaag en samen met men kameraad 400€ lichter.
En nu de foto's!
De winkelkar bij de Aldi
Hier nog eens van een andere hoek
Wat we gekocht hadden in de lidl onderweg naar de aldi
Een close upje
En tenslotte de koffer toen we vertrokken in Duitsland richting België
maar opzetten. Het begon deze morgen. De wekker ging af om half 8.
Hierna reed ik naar een kameraad waar we samen kwamen om richting Duitsland af
te zakken. We gaven het adres van de Aldi Sud in en zijn dan vertrokken.
Het was een ritje van 50min dus hadden we tijd genoeg om wakker te worden
voor we de winkel binnen moesten gaan. We hadden onze route zo uitgestippeld
dat we onderweg ook nog een Lidl tegen kwamen dus konden we daar ook nog gaan kijken. We waren de eerste in de winkel maar dat duurde niet lang. Voor ons was er een Duitser die ook al goed aan het inladen was. Er kwam een vrouwtje de rekken bijvullen maar haar karretje heeft de rekken nooit gehaald. De Duitser voor ons nam haar karretje bijna volledig over. Maar gelukkig was er nog genoeg dus konden ik en men kameraad fijn van alles 1 ding meepakken en van sommige 2 gelijk de pakketten van 6 euro met veel klein speelgoed in.
Van de lidl reden we dan door naar de aldi waar we wel redelijk wat rare blikken kregen. We kwamen aan en begonnen gewoon in te laden in ons karretje en de mensen daar begonnen na een tijdje toch raar te kijken (zie foto's van het karretje). Na dan daar onze slag geslaan te hebben zijn we terug vertrokken richting België met de auto vol met vuurwerk. Gewoon de autostrade gevolgd en nergens wat blauws tegengekomen. Dus een zalig tripje achter de rug vandaag en samen met men kameraad 400€ lichter.
En nu de foto's!
De winkelkar bij de Aldi

Hier nog eens van een andere hoek

Wat we gekocht hadden in de lidl onderweg naar de aldi

Een close upje

En tenslotte de koffer toen we vertrokken in Duitsland richting België