Trip report Harry Loots

Vanochtend vertrokken richting Baarle, samen met mijn vriendin en haar broertje. Dit was mijn eerste trip waar ik 'zelf' naar België ben gegaan voor vuurwerk. Ook was dit de eerste keer naar 'loots'.

Eenmaal aangekomen, zijn we binnengelopen in een zeer stil winkeltje.

Eerst eventjes rondgekeken maar elke vuurwerk liefhebber heeft natuurlijk stiekem wel een lijstje in zijn hoofd ;)

Wat me erg beviel was (ik blijf een Hollander) dat ik bij haast elk product dat ik aanwees, wel korting kreeg! Als het er al niet op stond!
Zo heb ik na mijn gevoel wel aardig goedkoop kunnen inslaan. Alles was op voorraad en bij vragen werd ik goed geholpen.

Volgend jaar vast weer naar Loots ;)

Toen ik wegging zijn we nog eventjes een broodje gaan eten bij Eugene (kan dat? :P) erg goedkoop voor een heerlijke grote stokbrood :P

Mijn uiteindelijke lijstje:

1x Green glittering willow
1x Colour ring thunder
4x12st Black bermuda
6x20st Chooêt banger
8x5st Ugly Joe
10x5st Spanish cracker (Salon Roger)
10x5st Superos
1x20st Colour thunder (kreeg ik erbij voor 2,50 dus ik dacht, ach.. :P)

Laatst bewerkt:
Overigens ben ik maarliefst 6 politie auto's in totaal tegengekomen, terwijl ik maar iets meer dan een uur onderweg was ;) was elke keer eventjes slikken ;)

Het ergste was toen ik in Baarle zelf een busje van de douane (!) tegenkwam!
Gelukkig zonder problemen thuis gekomen! ;)

PS na het vuurwerk halen ben ik nog eventjes Belgische chocolade gaan halen, hoort er enigszins wel bij toch? ;)

PPS misschien nog even belangrijk voor de mensen die naar Loots gaan, of juist niet vanwege het assortiment: ze hebben bijv. Wél ugly joes, en op dit moment geen thunder crackers ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan