Sven36
VWC lid
Zo mijn ouders hadden een weekje Vossenmeren Centerparks in LommelBelgie geboekt.
Ik had er erg zin in ook doordat we een dagje vuurwerk zouden gaan haken in Olen
Vrijdag aangekomen.
Toen gingen we Zondag naar Bobbejaanland.
Eigenlijk was er geen ene flikker aan dus maar naar Original op een kwartiertje rijden van Bobbejaanland.
Eenmaal daar aangekomen een beetje rondgekeken en toen maar mijn lijstje op het bestellingsformulier ingevuld.
Toen kwam mijn moeder met het leuke nieuws dat ik van haar geld ook nog voor €25,00 aan vuurwerk mocht uitzoeken
Bestellijst ingevuld, even op het vuurwerk gewacht en toen kwam de boodschappenkar aanrijden vol met nitraten, vlinders, potten enz.
We hadden voor 350 euro aan vuurwerk besteed dus dat betekende dat we 5x aan het magische 'vuurwerkrad' mochten draaien.
Paar leuke prijzen uitgehaald o.a. 7bang rocket, nitraten, vlinder, mini piano, stadionfakkel en wat mutsen en een t-shirt.
Toen kregen we ook nog een dik vuurpijlenpakket gratis erbij.
Weer naar het park gereden en maar een mooie opstelling van al het vuurwerk maken voor de foto.
Helaas kan ik geen foto ervan bijzetten omdat ik dit via mijn ipad upload.
Maar de bestelling was als volgt:
21x nuke bang
4 x spanish cracker-c
5x chooet banger
6x m10.000
1x paratroopers
4x toffee
5x mini toffe
1 x spanish cracker
6x ugly joe
1x silver cracker
1x viviane vuurpijlen
1x cycloon vuurpijlen
1x beutifull baracuda
1x patroit launcher
1x catch of the day
1x zeus 18 shots fancake
1x 10000 klapper
1x mini piano
1x string cracker
1x stadionfakkel
1x babyvlinder
Totaal: ca. €350
Ja was leuk om een keer te zijn
Hopen dat me ouders volgend jaar weer zin hebben om naar Centerparks in Belgie te gaan
Ik had er erg zin in ook doordat we een dagje vuurwerk zouden gaan haken in Olen

Vrijdag aangekomen.
Toen gingen we Zondag naar Bobbejaanland.
Eigenlijk was er geen ene flikker aan dus maar naar Original op een kwartiertje rijden van Bobbejaanland.
Eenmaal daar aangekomen een beetje rondgekeken en toen maar mijn lijstje op het bestellingsformulier ingevuld.
Toen kwam mijn moeder met het leuke nieuws dat ik van haar geld ook nog voor €25,00 aan vuurwerk mocht uitzoeken

Bestellijst ingevuld, even op het vuurwerk gewacht en toen kwam de boodschappenkar aanrijden vol met nitraten, vlinders, potten enz.
We hadden voor 350 euro aan vuurwerk besteed dus dat betekende dat we 5x aan het magische 'vuurwerkrad' mochten draaien.
Paar leuke prijzen uitgehaald o.a. 7bang rocket, nitraten, vlinder, mini piano, stadionfakkel en wat mutsen en een t-shirt.
Toen kregen we ook nog een dik vuurpijlenpakket gratis erbij.

Weer naar het park gereden en maar een mooie opstelling van al het vuurwerk maken voor de foto.
Helaas kan ik geen foto ervan bijzetten omdat ik dit via mijn ipad upload.
Maar de bestelling was als volgt:
21x nuke bang
4 x spanish cracker-c
5x chooet banger
6x m10.000
1x paratroopers
4x toffee
5x mini toffe
1 x spanish cracker
6x ugly joe
1x silver cracker
1x viviane vuurpijlen
1x cycloon vuurpijlen
1x beutifull baracuda
1x patroit launcher
1x catch of the day
1x zeus 18 shots fancake
1x 10000 klapper
1x mini piano
1x string cracker
1x stadionfakkel
1x babyvlinder
Totaal: ca. €350
Ja was leuk om een keer te zijn
Hopen dat me ouders volgend jaar weer zin hebben om naar Centerparks in Belgie te gaan

Laatst bewerkt: