Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De osmo heeft die color settings: Normal, D-Log en HLGJaa met vuurwerk is HDR natuurlijk wel mooier, maar vind het uitstekende beeldkwaliteit. Zonder HDR zouden de kleuren minder mooi zijn. Zijn dit trouwens standaard instellingen of handmatig?
De osmo heeft die color settings: Normal, D-Log en HLG
Dus alle settings die ik heb ingsteld zijn handmatig.
ik heb zelf ook een osmo pocket 3, ik heb alleen niks aan de instellingen veranderd want dat komt mij niet ten goede meestal
Ik heb gekozen voor de Osmo Pocket 3, vooral omdat deze overdag zeer cinematische beelden kan vastleggen. Het is ongelooflijk wat voor kwaliteit deze kleine, compacte camera levert.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze beelden vinden! Zelf ben ik best tevreden, maar ik wil ook nog testen hoe de kwaliteit is zonder HDR. Het HLG-kleurformaat vond ik namelijk lastig om goed te color graden.
Instellingen:
Het geluid heb ik opgenomen met een Rode VideoMicro, aangesloten via een USB-C naar TRS-kabel. De opname was ingesteld op -10 dB gain en is later in Premiere Pro iets versterkt.
- Resolutie: 4K30
- Sluitertijd: 1/60
- Kleur: HLG 10-bit
- ISO: 50-400
- Witbalans: 4200K
Zijn er hier meer mensen die de Pocket 3 gebruiken? Welke instellingen gebruiken jullie?
Ik twijfel nog of ik HDR moet blijven gebruiken of niet. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Haha dank je!ik heb zelf ook een osmo pocket 3, ik heb alleen niks aan de instellingen veranderd want dat komt mij niet ten goede meestalmaar ook deze beelden zien er rete goed uit!