Tiger

Starburst

VWC lid
Artikelnummer: DC201
Artikelnaam: Tiger
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 39 Schoten
Effectomschrijving: 39 shots multishot die zorgt voor een show op zich door heftige mine- en palmeffecten te combineren met felle blinkers. De finale van 6 schoten ineens, maakt deze supercake een ware uitblinker in zijn soort.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €47,50

Met dank aan Schuurmans Vuurwerk

Gezien op de demo van Schuurmans in Wolvega. Dit was wel één van de toppers van de avond. Grote effecten in een lekker tempo. Ik vind deze cake het geld absoluut wel waard.

Een mooie cake met grote effecten die zich goed staande hielden in de wind. Ook een lekker tempo.

Laatst bewerkt:
Hoeveel worden er hier nu geschoten? Mijn eerste reactie is: "wat een zooitje..." Maar deze cake heeft wel mogelijkheden!

Drie, maar de derde (rechts) is grotendeels buiten beeld. Ik had de keuze of alles in beeld en de helft niet zien, of proberen te focussen op de linker twee, dat heb ik gedaan. Door de stevige wind kreeg je echter dat alles verwaaide, vandaar dat het zo'n zootje lijkt.

Dank je Pyroguy. Ik blijf dit een toppertje vinden. Jammer dat het op de demo hard waaide, zo komt de cake niet helemaal tot zijn recht. Die linker cake schiet trouwens wel heel snel, die in het midden vind ik qua tempo een stuk mooier.

Filmpje van de Schuurmans website:

[video]http://www.vuurwerkbestelling.nl/media/video_900_506/DC201.mp4[/video]

Wat dachten ze?

Laten we per 4 (of meer schieten), goh wat een mooie volle lucht. Hey, er stoppen er 2 vlug inzoomen op degene die het nog wel doet, lijken de boeketten groter! Ow wacht, de andere cakes doen het weer, vlug uitzoomen voor een mooie volle lucht.

Sorry echt slecht gefilmd en belachelijk veel tegelijk.

Back
Bovenaan