Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij zullen hier ons eerst zelf geimporteerde prof vuurwerk gaan schieten.
2.5inch basic 2.5inche speciale,3inch basic,3inch speciale,4 inch speciale en cakebox 2inch
Wij zullen hier ons eerst zelf geimporteerde prof vuurwerk gaan schieten.
2.5inch basic 2.5inche speciale,3inch basic,3inch speciale,4 inch speciale en cakebox 2inch
Moeten jullie van de opdrachtgever echt om klokslag 22.00u beginnen? Zaterdag wordt een tropische en overzonnige dag dus waarschijnlijk zal het net als voorgaande jaren om 22.00u nog maar net schemeren. Ik neem aan dat de opdrachtgever wel waar en kwaliteit voor zijn geld wil. En jullie willen natuurlijk zelf ook dat alles mooi en goed tot zijn recht komt. Vorige week in Arnhem waren diverse effecten simpelweg niet te zien omdat het nog te licht was. Zou zonde zijn als dat nu weer gebeurt!!
Ja, dat zei ik al tegen Patrick. Maar ik had je nummer helaas niet, en roepen was iets te ver...
Wij stonden op de dijk te kijken op het hoogste punt.
Het was een zeer puike show! Duurde verbazingwekkend kort met acht minuten, maar het waren wel acht minuten optimaal genieten. Windje erbij vanuit precies de goede hoek. Ideale omstandigheden, hoewel het of een tikkeltje te licht was. Gelukkig waren er deze keer weinig gouden bommen bij, waar dat in Arnhem twee weken terug wel anders was. Nu was het een mooie mix van zeer nette Shells en blokken. Zeker die nieuwe speciale Shells van vier inch waren echt uitstekend. Daar heeft Mike niets te veel over gezegd! Mooie dubbele ringen met crackling, en prachtige multicolour met goud en rode blink. De finale vond ik wat tegenvallen, maar verder was het een erg mooie show. Na afloop nog even met Mike van Katan gesproken en hem gesproken over o.a. De nieuwe Shells.
Patrick en Bas bedankt voor het rijden en de gezelligheid!