Tiel 7 juni 2014

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Tiel
Datum: 7 juni 2014
Tijdstip: Tussen 22:00 en 22:30
Schietbedrijf: Katan
Wat: Professioneel vuurwerk

Inmiddels kan ik toch wel zeggen dat ik hier vaste bezoeker van ben geworden. Beelden van vorig jaar toen het helaas nog wat te licht was toen ze begonnen:

Op de borden voor kermis staat dat het vuurwerk om 22:00 uur start.

Ik ben er iet bij, ik heb wat te doen m.b.t. mijn andere hobby.

Wij zullen hier ons eerst zelf geimporteerde prof vuurwerk gaan schieten.

2.5inch basic 2.5inche speciale,3inch basic,3inch speciale,4 inch speciale en cakebox 2inch

Wij zullen hier ons eerst zelf geimporteerde prof vuurwerk gaan schieten.

2.5inch basic 2.5inche speciale,3inch basic,3inch speciale,4 inch speciale en cakebox 2inch

Moeten jullie van de opdrachtgever echt om klokslag 22.00u beginnen? Zaterdag wordt een tropische en overzonnige dag dus waarschijnlijk zal het net als voorgaande jaren om 22.00u nog maar net schemeren. Ik neem aan dat de opdrachtgever wel waar en kwaliteit voor zijn geld wil. En jullie willen natuurlijk zelf ook dat alles mooi en goed tot zijn recht komt. Vorige week in Arnhem waren diverse effecten simpelweg niet te zien omdat het nog te licht was. Zou zonde zijn als dat nu weer gebeurt!!

Moeten jullie van de opdrachtgever echt om klokslag 22.00u beginnen? Zaterdag wordt een tropische en overzonnige dag dus waarschijnlijk zal het net als voorgaande jaren om 22.00u nog maar net schemeren. Ik neem aan dat de opdrachtgever wel waar en kwaliteit voor zijn geld wil. En jullie willen natuurlijk zelf ook dat alles mooi en goed tot zijn recht komt. Vorige week in Arnhem waren diverse effecten simpelweg niet te zien omdat het nog te licht was. Zou zonde zijn als dat nu weer gebeurt!!

Het is inderdaad zonde, maar de opdrachtgever (kermis in dit geval) wil ook dat de mensen ná het vuurwerk nog even over de kermis gaat, daar doen ze het immmers voor.
Dat is extra omzet voor ze. Dus enerzijds kun je ze geen ongelijk geven maar het is inderdaad jammer dat het vrij licht is... :sad:

Er zitten inderdaad hele mooie bommen bij a.s. zaterdag!

Voordeel van het filmen met vuurwerkstand is dat die het beeld iets donkerder maakt.
Maar al eerder gezien dat sommige effecten juist ook weer mooier zijn in schemer:)

Twijfel nog of ik zou gaan, maar als Mike zegt dat er hele mooie bommen tussen zitten..... word wel nieuwsgierig nu:)

Nog een tip voor de mensen die uit de richting van Rotterdam komen.
De A15 tussen Hendrik Ido Ambacht en de aansluiting N3 bij Dordrecht is in beide richtingen afgesloten.

Verkies een bbq voor de show van Tiel, sorry...
Als de beelden van vanaaf me bevallen ben ik er verderop dit jaar wel bij:)
Mits er dan weer nieuwe import geschoten wordt.
Beloofd wel wat moois straks als me bronnen kloppen:)
Ben benieuwd...

Er komen eerst ook nog ff een paar onweersbuien voorbij verspreid over heel NL. Ook Tiel lijkt aan de beurt te komen maar dat zal dan waarschijnlijk rond 18.30/19.00u zijn. Daarna zou het volgens de laatste berichten weer op moeten klaren. Duimen dat het zo is!!

De laatste 6-7 afleveringen van Tiel bjgewoond, vanavond ga ik echter kijken in Beilen. Ik hoop dat er een filmer aanwezig is, kan ik het nieuwe spul van katan zien tijdens deze daylight show :) ben benieuwd wat voor moois ze ontworpen hebben!

Ja, dat zei ik al tegen Patrick. Maar ik had je nummer helaas niet, en roepen was iets te ver...
Wij stonden op de dijk te kijken op het hoogste punt.

Het was een zeer puike show! Duurde verbazingwekkend kort met acht minuten, maar het waren wel acht minuten optimaal genieten. Windje erbij vanuit precies de goede hoek. Ideale omstandigheden, hoewel het of een tikkeltje te licht was. Gelukkig waren er deze keer weinig gouden bommen bij, waar dat in Arnhem twee weken terug wel anders was. Nu was het een mooie mix van zeer nette Shells en blokken. Zeker die nieuwe speciale Shells van vier inch waren echt uitstekend. Daar heeft Mike niets te veel over gezegd! Mooie dubbele ringen met crackling, en prachtige multicolour met goud en rode blink. De finale vond ik wat tegenvallen, maar verder was het een erg mooie show. Na afloop nog even met Ronny (excuus) van Katan gesproken en hem gesproken over o.a. De nieuwe Shells.
Patrick en Bas bedankt voor het rijden en de gezelligheid!

Laatst bewerkt:
Ja, dat zei ik al tegen Patrick. Maar ik had je nummer helaas niet, en roepen was iets te ver...
Wij stonden op de dijk te kijken op het hoogste punt.

Het was een zeer puike show! Duurde verbazingwekkend kort met acht minuten, maar het waren wel acht minuten optimaal genieten. Windje erbij vanuit precies de goede hoek. Ideale omstandigheden, hoewel het of een tikkeltje te licht was. Gelukkig waren er deze keer weinig gouden bommen bij, waar dat in Arnhem twee weken terug wel anders was. Nu was het een mooie mix van zeer nette Shells en blokken. Zeker die nieuwe speciale Shells van vier inch waren echt uitstekend. Daar heeft Mike niets te veel over gezegd! Mooie dubbele ringen met crackling, en prachtige multicolour met goud en rode blink. De finale vond ik wat tegenvallen, maar verder was het een erg mooie show. Na afloop nog even met Mike van Katan gesproken en hem gesproken over o.a. De nieuwe Shells.
Patrick en Bas bedankt voor het rijden en de gezelligheid!

Waar heb je hem gesproken dan ? :p
heb je niet gezien jonguhhhh :-(
Thanks voor je positieve reactie !!! :D

Het was inderdaad een leuk showtje :)
Mooie shells, met mooie effecten en kleuren gezien!

Was een gezellig avondje zo !

Back
Bovenaan