Tiel 7-11-2011 t/m 9-11-2011

Hoog Kellenseweg 7 te Tiel (7, 8, 9 nov. 2011)
Bekendmakingnummer 4734
Kenmerk MPM23242
Type bekendmaking vuurwerkvergunning
Titel Hoog Kellenseweg 7 te Tiel (7, 8, 9 nov. 2011)
Bedrijf Wagenvoort Vuurwerk B.V.
Gemeente Tiel

De aanvraag heeft betrekking op het tot ontbranding brengen van vuurwerk en het opbouwen, installeren, en verwijderen daarvan op Hoog Kellenseweg 7 te Tiel, op de data 7, 8 en 9 november 2011 van 17.00 uur tot 22.30 uur.
Het betreft een buitenvuurwerk ten behoeve van een demonstratie, waarvan de afsteektijd is gepland om 20.30 uur.

Hm, vreemd. Op 19 november staat er ook al een GBV demo gepland. Raar dat die één dag duurt, en op een zaterdag valt, terwijl deze drie dagen op ma-di-woe vallen.
Zou die datum de 19e wel kloppen? Is het niet vreemd om een besloten demo op zaterdag te doen?

Laatst bewerkt:
Kennisgeving wat vorige week in de stad Tiel of de Zakengids stond.

IMG.jpg

Het kan zijn dat er 1 dag een demo is voor verkopers.
En dat de overige twee dagen zijn om de producten te filmen.
Zoiets was het ook bij Hardix. Maar ik weet er het fijne hier niet van.
Dan moet je gewoon de stoute schoenen aantrekken en mailen of bellen. Dan weet je het gelijk.

greetzz

Afgelopen jaar werden ook elke dag dezelfde producten geschoten. Denk dus dat dat dit jaar niet anders is.:wink:

(...)dus dat dat dit (...)
Wat is Nederlands toch een heerlijke taal! :p

Vorig jaar meen ik dat er 95% van de producten steeds hetzelfde waren, maar ook steeds een paar nieuwe. Of ben ik nu in de war? Hoe dan ook, waarschijnlijk zal elke avond (vrijwel) hetzelfde geschoten worden.

Denk dat ik er maandag de 7e bij ben :)

Worden hier drie dagenlang dezelfde producten geschoten of is er elke keer iets nieuws?

Wat ik van Gert begrijp wel. Omdat GBV nogal wat klanten heeft is er besloten om 3 demo avonden te houden. Iedere avond is dus het zelfde.

Er worden nieuwe artikelen geschoten, welke dit zijn weet ik niet.

Knallende groet,

Cees

Zo ben even langs geweest en het was weer kei gezellig.
Veel cakes gezien, sommige vond ik minder, maar andere weer heel mooi.
Voor de demo was Kobajo aan het roken buiten en hij trok me gelijk mee naar binnen.
Gert Breeschoten was een toespraak aan het houden en ik heb gelijk de dummy's kunnen bewonderen.

Na demo hebben we na nog nagepraat op de parkeerplaats en ben ik met Darksoul en de mensen van vuurwerk.pagina weer naar binnen gegaan.
Toen we binnen waren werd ik gelijk aan me jas getrokken door Dico, hij wou weten welke producten ik mooi vind/vond.
Ik vond het wel erg leuk, Dico herkende me waarschijnlijk van de meeting die vorig jaar door VWC en GBV gehouden werd.
Later ben ik naar huis gegaan, heerlijk trouwens zeg, in 5 minuten thuis.
dat was zaterdag naar Osnabruck wel even anders.

Ik heb een schietlijst kunnen scooren, maar die gooi pas woensdag avond online.

GBV bedankt voor de gastvrijheid!

Ik ben ook weer thuis :) Wel met hindernis, want er lag een weg open wat de buschauffeur niet wist.
Demo van een hoog Pro-Line gehalte. Veel puntjesvuurwerk, soms lekkere knallen, weinig originaliteit of variatie. Toen de Excellent Colours, de Immaculate Rhombus, de Multi Color Lines 81 en de Triangle on Fire achter elkaar werden geschoten, leek het wel alsof we naar vier dezelfde cakes moesten kijken :bonk:
Topper wat mij betreft: Arch Fountain (2 minuten fontein voor 15 euro), Asian Budget lijn, Burned Horse, Best of Seven Rows, Night Watch (WECO).
De rest van de cakes is echt de moeite niet waard voor de meeste freaks...kwaliteit is te vaak ver beneden niveau.

(Films komen eraan.)

Groetjes aan Stefanie en Gerco :)

Back
Bovenaan