Tiel :26-05-2012

Ook ik was uitgenodigd, maar had inmiddels een afspraak die al meerdere keren niet door kon gaan, maar nu dus wel...

Goed filmen weer he?

Succes en veel plezier! Maak er wat moois van!

Zie jullie 2 juni:)

Vorig jaar hebben wij in de buurt van het kermisterrein gekeken. Op zich mooi overzicht maar wel te ver weg. Dus deze keer maar eens aan de Echteldsedijk komen kijken. Ik zag op Google Maps dat de dijk nogal lang is. Wat is de beste plek om te gaan staan, is dat ter hoogte van de splitsing met de Zwaluwstraat of bijv. bij de Groene Krib...?

Gizmo,

Iets rechts van de splitsing naar beneden op de Echteldsedijk. Je ziet het dan van opzij. Als je verder naar de kermis loopt, kom je er schuin voor te staan.

Grtz Bob1

Zo weer terug vanuit Centrum Tiel, naar de buitenwijk van Tiel.
Mooi showtje gezien.
Ik kijk dan niet vanuit het perspectief of het bepaalde thema's geschoten zijn.
Maar de effecten kwamen mij meer indrukwekkender tot mij over, dan wat ik vorige week in Arnhem gezien hebt.
Maar ik vind ook dat er effecten mooier/bijzonderder waren.
Gelukkig begonnen ze ook een kwartier later met schieten, het is dan nog steeds licht, maar de schemering is wat meer.
Ik heb ook foto's gemaakt, ik vind dat er mooie plaatjes bij zitten....
Foto's volgen.

Min puntje, dat er een aantal koekwouzen waren, die nood parachute ,,pijlen;; gingen schieten.
1 schoten ze zo laag, dat ie een paar meters achter het schietveld terecht kwam.
Beetje jammer weer.... gelukkig liep het allemaal goed af.

De foto's.

DSC_7128.jpg

DSC_7129.jpg

DSC_7151.jpg

DSC_7155.jpg

DSC_7157.jpg

DSC_7162.jpg

DSC_7164.jpg

DSC_7167.jpg

DSC_7169.jpg

DSC_7172.jpg

DSC_7173.jpg

DSC_7174.jpg

DSC_7175.jpg

DSC_7179.jpg

DSC_7181.jpg

DSC_7183.jpg

DSC_7185.jpg

DSC_7186.jpg

DSC_7188.jpg

DSC_7190.jpg

DSC_7193.jpg

DSC_7195.jpg

DSC_7197.jpg

DSC_7200.jpg

DSC_7202.jpg

DSC_7203.jpg

DSC_7204.jpg

DSC_7206.jpg

DSC_7207.jpg

DSC_7210.jpg

DSC_7211.jpg

DSC_7212.jpg

DSC_7214.jpg

DSC_7215.jpg

DSC_7217.jpg

DSC_7221.jpg

Na 5 jaar weer een keer geholpen met het opbouwen van een show
Was weer eens leuk om een profshow mee op te bouwen en het weer werkte natuurlijk ook uitstekend mee!
De mannen van Katan bedankt!

groeten JefFreak

Gisteren 26-05-2012 was het weer zover ! Mocht weer helpen bij het bouwen van een showtje ! Rond een uurtje of 3 vertrok ik uit zoetermeer om richting tiel te gaan, op het station kwam ik nog een bekend tegen die ook naar tiel ging, dus de reis was wat gezelliger dan wanneer je alleen gaat. Rond een uur of 5 kwam ik aan in tiel, daar was nog niemand want ik was er een uur te vroeg. Ik besloot lekker in de zon te gaan bakken :-) ! Uurtje later stond er een bussie van katan dr met mike en jon 2 telle later kwamen steef kaboom en jeffreak aan gelopen. Het werken kon beginnen ! 27 graden lekker muziekie erbij het kon niet beter ! Binnen 3 uur stond alles klaar, toen kwam de vraag van mike als ik evt zou willen helpen ....... Daar was maar 1 antwoord mogelijk ! En daar kwam me helm en fakkels, ik kreeg wat instructies want het wad de eerste keer voor mij om shells te schiet, jon vertelde mij het een en ander, en we konden gaan beginnen ! Toch wel spannend zo tussen de buizen te rennen :p maat alles is redelijk goed gegaan hier en daar wat foutjes van mijn kant sorry ! Volgende keer beter :-) en oww jah bedankt voor die signaalpijl die onze kant op kwam..... Ik neem aan dat het niet een freak was ! :-) stee,jeff,mike,jon BEDANKt !

Wat een heerlijk showtje! zeker stukken beter dan waar ik 3 jaar geleden geweest ben! Wat voor merk shells hebben ze hier gebruikt?

Ben even wezen kijken in tiel, nadat ik de nodige biertjes en hapjes op de barbecue had genuttigd bij schoonfamilie van mij.
toen even met de hond gaan wandelen en hier wezen kijken.
om 22.00 was het nog licht de show begon om 22.15.
zeer vermaakt tijdens de show, ik hoorde van personen die naast me stonden dat dit een van de beste shows in tiel was in de afgelopen jaren. heb mooie effecte gezien, en af en toe zowaar een combinatie. de finale was ook erg top gedaan,alleen vondt het jammer dat het wat langer duurde toen de finale ging, een seconde of 7/8 zeker. maar verder erg leuk en mooi geschoten. Niet bommetje voor bommetje maar ook in salvo's af en toe,zo blijft het toch verrassend wat de show doet.:)

hallo mensen !
gisteravond naar deze show geweest en kan zegen wauw mooie show!
super leuk voor Stefan zijn eerste keer .
reactie op
Wat een heerlijk showtje! zeker stukken beter dan waar ik 3 jaar geleden geweest ben! Wat voor merk Shells hebben ze hier gebruikt?

ben net terug van schiet veld :P toch kijkje nemen was er erg benieuwt na waren kruiderij shells ( bkv Veenendaal)!!! man dacht dat deze geschiedenis waren ,broekhoff kugelbombeen cylinder bombe en de saluut op einde waren van Original firework (2.5 inc ) .
Katan ga zo door tot de volgende show.
groetjes gertje

p.s als deze info niet mag verwijder me bericht!

Back
Bovenaan