Tiel 21-10-2011

Waar: in Tiel
Wie: Katan vuurwerk
Wat: Proffesioneel vuurwerk
Lokatie: weiland gelegen aan de Echteldsedijk te Tiel
Tijd: gepland om 22.00 uur

21 oktober 2011

Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de plaatselijke kermis

voorgaande keren:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Iemand met wie ik mee kan rijden deze dag? Vond dit echt een toffe show dus wil er graag weer heen, ik kom uit Amersfoort.

Was de vorige keer erg leuk mte stefantvs en de knaller :)

Klopt 21 oktober ook wel.
Want volgens mij waren de eerdere kermis shows altijd op zaterdag.

Het is echt de 21e, maar er staat wel een andere tijd:

Vuurwerk en clown Desalles op de kermis

Vrijdagagavond 21 oktober om ongeveer 22.00 uur zal de hemel aan de Waalkade wederom in vuur en vlam staan als het allerfraaiste vuurwerk zal worden ontstoken. Geworden tot een traditie is het vuurwerk een van de extra hoogtepunten tijdens de kermisperiode. Het beloofd een fantastisch schouwspel te worden daar van de allernieuwste pijlen en vuurwerkeffecten gebruik zal worden gemaakt.

Bron: http://www.kermistiel.nl/

@Cigar, Steef of anderen: is het schietterrein dicht bij het kermisterrein? En kan je misschien aan de hand van een kaartje o.i.d. aangeven wat de beste plek is om te gaan staan? Tnx!

@Cigar: hoe is 't met de rug, alweer wat beter? Hope so! Misschien dat jij als Tielenaar ergens na kunt vragen hoe laat het nou echt begint?

Vorige keer stonden wij op de waalbandsedijk, dat is een prima locatie, steef kom je ook dit jaar en thomas? :p was wel gezellig in het voorjaar, ik ben erbij met martijn :)

Vorige keer stonden wij op de waalbandsedijk, dat is een prima locatie, steef kom je ook dit jaar en thomas? :p was wel gezellig in het voorjaar, ik ben erbij met martijn :)

Tnx voor jouw reactie Steef, maar in de startpost staat dat er geschoten wordt vanaf de Echteldsedijk. Dan zit je aan op de Waalbandijk (denk dat je die bedoelt) toch helemaal verkeerd of is het nu een andere schietlocatie? Of ben/ga je helemaal aan de overkant gaan staan?

Haha die bedoel ik jah. ik was in de war met druten.

MENSEN BESTE LOCATIE IS DE ECHTELDSEDIJK!!!

ter hoogte van de zwaluwstraat op google maps

Back
Bovenaan