Tiel: 20-10-2012

stefantvs

VWC lid
Datum: 20-10-2012
Provincie: Gelderland
Plaats: Tiel
Straat: Echteldsedijk
Tijd: 15.00 uur tot 23.00 uur.
Wie: Katan
Wat: Onbekend
Waarom: Kermis

Goedemiddag mensen,

Deze show wordt door meerdere forum leden ieder jaar weer bezocht. Nu dat deze show op een zaterdag valt, hebben Shell-Martijn en ikzelf(De Knaller), het idee om kleine meeting te organiseren.

Dit plan is als volgt:

Aangezien de show pas tegen half 10-10 uur begint, uitgaand van vorig jaar, Tegen een uur of half 8-8 uur te verzamelen bij een cafetje. Dan hier met zijn allen een drankje en evt een hapje te nuttigen en dan rond de klok van 21:15 richting de schietlocatie te vertrekken.

Hebben er nog meer mensen interesse om dit te doen?

Goedemiddag mensen,

Deze show wordt door meerdere forum leden ieder jaar weer bezocht. Nu dat deze show op een zaterdag valt, hebben Shell-Martijn en ikzelf(De Knaller), het idee om kleine meeting te organiseren.

Dit plan is als volgt:

Aangezien de show pas tegen half 10-10 uur begint, uitgaand van vorig jaar, Tegen een uur of half 8-8 uur te verzamelen bij een cafetje. Dan hier met zijn allen een drankje en evt een hapje te nuttigen en dan rond de klok van 21:15 richting de schietlocatie te vertrekken.

Hebben er nog meer mensen interesse om dit te doen?

Ja ik wel, ik pak me fiets en kan ik een drankje drinken.
Leuk cafe is de Hexagon, zit vlak bij de Agnietenhof, dus niet al te ver lopen naar de schietlokatie.
http://www.hetmooistecafevantiel.nl/

En anders kan het ook bij mij thuis.
Maar ik woon in de Passewaay dat is wel iets verder van schietlokatie.

Heb er wel weer zin in.
Vorig jaar in de ijzige kou gestaan op de dijk, onszelf warm houden met sterretjes en morning glory´s:)
Dit jaar zeker weer.
En van te voren iets eten/drinken is altijd gezellig. Cafe welke the cigarman noemt ziet er goed uit.
Lekker bitterballetje, oid...
En anders stappen we met 30 freaks gwn ze huis binnen:)

De show was vorig jaar goed, lekkere echo ook...
Me filmpje van de afgelopen keer nog maar even plaatsen, toen nog gefilmd met de EOS550D.
Doen we dit keer weer wat beter:)

Graag tot de 20e

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

He Allemaal,

Shell-Martijn en mij zelf hebben vandaag even contact gehad of we de meeting nog wel door zouden laten gaan. Wij waren het er over eens dat een meeting, van zoals het het nu naar uit ziet, 4-5 man niet erg veel zin heeft. Dus hebben wij besloten om het af te blazen.

Ik hoop dat jullie hiermee kunnen leven.

Groetjes,
De Knaller

nou hoor ik graag van ga samen met jeffreak. shell-martijn kan ik ook. maar jammer dat je niet bij kon zijn freaks stoken in amersfoort.

Jammer dat de meeting niet door gaat.
Desondanks gaan ik wel kijken.
Jawe komt ook, dus het wordt weer gezellig bij de dijk.
Zal wel even kijken of ik wat klasse 1 vuurwerk mee kan nemen.

Back
Bovenaan