Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog meer mensen die hier heen gaan? En misschien een filmpje van vorig jaar?
+ YouTube Video | |
Bij dat laatste salvo vind ik het pas interessant wordenbeetje karig showtje...
Bij dat laatste salvo vind ik het pas interessant wordenbeetje karig showtje...
wat wil je..... het is i.v.m een kermis.
Hier zijn we al blij, als er bewijze van 20 cakes staan tijdens een kermis showtje. Dus dit soort shows vind ik zeker wel de moeite waardik zal kijken/proberen om ook die kant op te gaan.
saai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!
laten we het gezellig houdensaai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!
Ik kan het je heel simpel uitleggen.
Je hebt gewoon met bepaalde producten te doen wie in een doos zitten.
We proberen het naar ons idee soms zo goed mogelijk samen te stellen.
Kom eens een keer langs,dan kun je zien wat we bedoelen en dan zul je het ook beter begrijpen denk ik.
Je snapt zelf ook dat als je bvb een budget van(ik noem maar iets)1500,- hebt je niet alleen maar spullen van zink kunt gaan schieten,want dan is je budget zo weg natuurlijk.
Ik kan het je heel simpel uitleggen.
Je hebt gewoon met bepaalde producten te doen wie in een doos zitten.
We proberen het naar ons idee soms zo goed mogelijk samen te stellen.
Kom eens een keer langs,dan kun je zien wat we bedoelen en dan zul je het ook beter begrijpen denk ik.
Je snapt zelf ook dat als je bvb een budget van(ik noem maar iets)1500,- hebt je niet alleen maar spullen van zink kunt gaan schieten,want dan is je budget zo weg natuurlijk.
Jah en nee steef, nu worden er een keer shells de lucht in geknald, dat consumenten vuurwerk heb ik wel gezien,persoonlijk heb ik liever dit dus , en daarbij komt als katan wel consu schiet, dan is het volgend jullir weer een schiet maar raak voor een knaak show,dus wat heb je dan liever ? Ik sta hopelijk gewoon zaterdag lekker na wat shells te kijken