Tiel 11-06-2011

moontan

VWC lid
Waar: Tiel
Wanneer : 11 juni 2011
Wie: Katan Vuurwerk BV
Kaliber: prof. max 4"
Tijdstip: 22.00 uur
Locatie: weiland, gelegen aan de Echteldsedijk/Groene Krib te Tiel

Het betreft een buitenvuurwerk ten behoeve van de kermis

Gelukkig letten mijn ouders meer op, dan ik.
Want ze vonden onderstaande Kennisgeving in de Zakengids van 25-03-2011.
Grappig detail, de aanvraag van de vergunning van de show op 21-10-2011 wordt ook gelijk maar even vermeld in deze kennisgeving.
Goed bezig gemeente Tiel!... (Alleen nu een betere schieter vragen.)

ShowKatanTiel.jpg

@ the cigarman

Het Budget voor deze show is echt minimaal...al jaren eigenlijk....zelfs in de tijd dat Jaco nog deze show schoot.
Als ze al los willen gaan, geef ik de show 2 minuten en dan is het budget simpelweg op.

Bij dat laatste salvo vind ik het pas interessant worden :p beetje karig showtje...

wat wil je..... het is i.v.m een kermis.
Hier zijn we al blij, als er bewijze van 20 cakes staan tijdens een kermis showtje. Dus dit soort shows vind ik zeker wel de moeite waard :) ik zal kijken/proberen om ook die kant op te gaan.

Bij dat laatste salvo vind ik het pas interessant worden :p beetje karig showtje...

En dat bedoel ik nou met een typisch Katan showtje..
Erg saai en laf. Veel dezelfde effecten. Soms wel een minuut lang (op het begin) Na mijn ervaring in Alphen aan den Rijn ben ik niet van plan om naar deze show te gaan. Laat Katan zich maar eerst weer eens bewijzen met een show zoals Vianen, waar ze laten zien dat ze wel degelijk een leuke show neer kunnen zetten. Voor degene die wel gaan, veel plezier. :)

wat wil je..... het is i.v.m een kermis.
Hier zijn we al blij, als er bewijze van 20 cakes staan tijdens een kermis showtje. Dus dit soort shows vind ik zeker wel de moeite waard :) ik zal kijken/proberen om ook die kant op te gaan.

Ik zie liever in een rap tempo consumentenblokjes de lucht in gaan (was ook katan in soest?) dat geeft nog spektakel, maar om nou een minuut lang 1 voor 1 dezelfde shell af te schieten vind ik niet zo mooi:D

saai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!

Rustig maar, ik geef enkel mn mening. Het is niet mijn beroep en heb nog nooit een show geschoten. Heb daar tevens de leeftijd niet voor. Dit jaar met Oud en Nieuw staat er een show op de planning. :wink:
Neem nou de eerste minuut, enkel dezelfde shells. Da's toch saai?
Met dit soort shows blijf ik inderdaad thuis ja..........

saai,laf?Heey sunseeker,hoeveel shows heb je zelf al gedaan?Dan blijf je vanaf nu toch lekker thuis!
laten we het gezellig houden :) , ben het wel gedeeltelijk met je eens, maar dat heb ik al in het topic van alphen a/d rijn gezegd ! , en wil niet weer off topic gaan , dus mensen wie gaan er allemaal, en wie neemt er dit keer bier mee :D

Ik kan het je heel simpel uitleggen.
Je hebt gewoon met bepaalde producten te doen wie in een doos zitten.
We proberen het naar ons idee soms zo goed mogelijk samen te stellen.
Kom eens een keer langs,dan kun je zien wat we bedoelen en dan zul je het ook beter begrijpen denk ik.
Je snapt zelf ook dat als je bvb een budget van(ik noem maar iets)1500,- hebt je niet alleen maar spullen van zink kunt gaan schieten,want dan is je budget zo weg natuurlijk.

Kom eens een keer langs,dan kun je zien wat we bedoelen en dan zul je het ook beter begrijpen denk ik.
Je snapt zelf ook dat als je bvb een budget van(ik noem maar iets)1500,- hebt je niet alleen maar spullen van zink kunt gaan schieten,want dan is je budget zo weg natuurlijk.

Ja maar kan je dan niet beter consumenten vuurwerk nemen? Dit ziet er zo armoedig uit... met consumenten vuurwerk kun je ook een sptterende show neerzetten:D

Ik zeg toch ook niets over kwaliteit..
Waarom zou je het dan ineens over Zink gaan hebben.
Het gaat mij meer om diversiteit. De show ziet er nu uit schiet maar raak voor een knaak want deze kartonnen stonden voorin de bunker..
Neem wat verschillende bommen die op elkaar aansluiten, da's toch een stuk leuker dan een minuut lang hetzelfde effect?

Jah en nee steef, nu worden er een keer shells de lucht in geknald, dat consumenten vuurwerk heb ik wel gezien,persoonlijk heb ik liever dit dus , en daarbij komt als katan wel consu schiet, dan is het volgend jullir weer een schiet maar raak voor een knaak show :-( ,dus wat heb je dan liever ? Ik sta hopelijk gewoon zaterdag lekker na wat shells te kijken

Jah en nee steef, nu worden er een keer shells de lucht in geknald, dat consumenten vuurwerk heb ik wel gezien,persoonlijk heb ik liever dit dus , en daarbij komt als katan wel consu schiet, dan is het volgend jullir weer een schiet maar raak voor een knaak show :-( ,dus wat heb je dan liever ? Ik sta hopelijk gewoon zaterdag lekker na wat shells te kijken

In dit geval van de show vorig jaar, zie ik liever een consu show van hen, maar misschien is het dir jaar een andere show en een stuk mooier. dus...

Back
Bovenaan