Thundershock XL

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 338
Artikelnaam: Thundershock XL
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Felle mortier met harde knal in de lucht. 10 stuks per pakje
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €4,95
Verpakkingseenheid: niet bekend
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
is dit nou niet gewoon de 'vervanger' (omgelabelde) airbomb? en die grotere de giant airbomb? lijk er wel op. de effect omschrijving was ook zo bij de airbomb en giant airbomb.

is dit nou niet gewoon de 'vervanger' (omgelabelde) airbomb? en die grotere de giant airbomb? lijk er wel op. de effect omschrijving was ook zo bij de airbomb en giant airbomb.

Dit is de gewone airbomb. De Thunderschock XXL is de giant, en dan heb je ook nog die versie met dubbeleknal.

Daar ben ik het niet mee eens!

Of ben ik in de war? De Airbomb heeft toch een Crackling staart met een witte Peony?
En de Giant is ook niet het zelfde als de XXL.

Dit is gewoon de Airbomb. Dat zie je aan de grote en aan de omschrijving. De andere is de Gian Airbomb en die demolition ofzo is ene nieuwe met dubbele knal. Basta. :)

Ben erg benieuwd naar de prijzen. Ben van plan veel single shots te kopen en met name die met dubbele knal trekt mijn intresse. We zullen moeten afwachten !

:bye:

hmm... ik ben aan het twijfelen, zal ik nemen:
-3x thundershock xl= 30 stuks voor 12 euro.
of:
-4x binkie= 24 stuks voor 12 euro.

ik weet het dus niet, ik weet trouwens dat de knal van de binkies harder is als de gewone single shot. Maar hoe hard knallen deze en als het inderdaad een omlabeling is van de airbomb..

wat raden jullie me aan...?

Als het daadwerkelijk om een omlabeling gaat, die kans is vrij groot gezien de omschrijving, dan zou ik de airbombs niet nemen. Die hebben een zeer matige knal.

De binkie is een topper onder de single shots, dat weet eigenlijk bijna iedereen hier. De knal is gezien de prijs geweldig. Ik kan ze je zeker aanraden.

:wink:

Als het idd de omgelabelde is, zal ik je ook de binkie aanraden. Deze "airbombs" knallen heel zacht en zijn meer voor de sier gemaakt dan voor de knal

Theking

Het zijn wel mooie dingen maar wel EXTREEM KLEIN!
Heb nog nooit zon mooi boeketje gezien.
De knal is niet echt hard maar wel een extreem mooi boeketje.
Hij schiet de lucht in met luide knetters en knalt dan uit een in een mooi groot boekket.

Bij mij waren ze toen ik nog een pakje wou kopen uitverkocht. Jammer maar had toen de demolition gekocht. Die vindt ik veel mooier.

Vind persoonlijk het oude label mooier staan.
Volgendjaar zitten deze niet meer in mijn collectie Helaas,
Ik denk dat ik dan deels over stap op Mercurius vuurwerk.

Lord of Thunder is namelijk beter (de knal) en de prijs!

Vind persoonlijk het oude label mooier staan.
Volgendjaar zitten deze niet meer in mijn collectie Helaas,
Ik denk dat ik dan deels over stap op Mercurius vuurwerk.

Lord of Thunder is namelijk beter (de knal) en de prijs!

Als je deze neemt ga je toch meer voor het sier want echt een knal zit er niet in, en dan zou ik inderdaad lord of thunder nemen.

Koop deze zelf ook nooit voor de knal maar het boeket is wel mooi:D Heb er ook altijd de echte tunder kings van broekhoff in mijn collectie........

Drie exemplaren opengehaald (model/label als uit de openingstopic).

Gemiddeld netto kruitgewicht: 3,5 gram.
Waarvan voor de burst: 0,2 gram.
En voor het boeket: 1,6 gram.

Geen wonder dat men vindt dat ze zacht knallen...er zit maar 0,2 gram flash in! :shocked:
Wel grappig dat men het boeket zo mooi vindt; het is 'slechts' zo'n anderhalve gram. Kan je nagaan wat die andehalve gram al kan doen.

Back
Bovenaan