Thunder tail [Uitloop]

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 2328
Artikelnaam: Thunder Tail
Bruto Gewicht: 245 gram
Netto Kruitgewicht: 50 gram
Aantal Schots: 1 schot
Effectomschrijving: gekleurde mine met felle witte staart en extreme knal bij lancering
Tijdsduur: 4-6 sec
Stijghoogte: 35-40 meter
Richtprijs:

564aecf7f0cda.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Een singleshot. Als ik de titel hoor is 5 euro het niet waard, koop ik liever zon showtimemine

Er is nog bijna niks bekend over dit product, dus oordelen moet je eigenlijk nog niet.

Ze zijn verpakt per 6 trouwens !

Laatst bewerkt:
Als je beter naar het plaatje kijkt van het product zie je dat het een mine is, met een inhoud van 50 gram, net zoals die van Cafferata dus:wink:

Laatst bewerkt:
oh een mine:) ik dacht (na de reacties') dat het een single shot was, gelukkig, nou hebben dat ze deze ook gaan verkopen he ilvan:p

Er is nog bijna niks bekend over dit product, dus oordelen moet je eigenlijk nog niet.

Ze zijn verpakt per 6 trouwens !

Verpakt per 6? Dat is dan wel heel goedkoop, 6 50 grams mines voor 5 euro?!
Kan toch niet kloppen haast?
Wel leuk dat cafferata allerlei singleshot mines op de markt brengt :)

Ik denk dat hij bedoeld dat als je er 6 koopt je een hele verpakking hebt, waarvan er weer meerdere in een karton gaan. :wink:
Ik ben erg benieuwd, hopelijk komen er nog filmbeelden van.

Ik heb hierover gesproken met Jeroen Cafferata tijdens de afgelopen winkeliersdemo van Cafferata.
Dit is een echte mine-single shot met een hele beste doffe klap!

Denk je dat er deze maand nog een filmpje komt?
Heb hem nu even uit mijn lijstje gehaald maar daar kan verandering in komen

Nou ik had een mailtje gestuurd om er achter te komen per hoeveel ze gaan, maar heb niets terug, misschien werkt het als een van de moderators iets stuurt ofzo.

Back
Bovenaan