Thunder Minez

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1956
Artikelnaam: Thunder Minez
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: 40 stuks
Effectomschrijving: 40 single shot minez
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €28,95
Voorverkoopprijs: €28,95
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

thunder_minez_vwt.jpg

Wij danken Vuurwerktotaal voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijken me best prima en ze zijn ook heerlijk goedkoop. Ik zie dit liever dan die cheape F2 bulksingleshots die we hiervoor hadden.

We hebben flink moeten inleveren de afgelopen jaren, en ook die artikelen mis ik zeker. Maar wat we ervoor terug krijgen vind ik persoonlijk mooiere artikelen. Deze ook weer erg mooi hoor.

Kijk! Dit is top! Ben zelf eigenlijk helemaal niet zo van de thunderkings, dus echt missen zal ik ze niet. Daarin tegen vind ik dit hele leuke vervangers!

Best leuk deze. Doe mij ook maar een of meerdere packs van dit soort single shots, ten opzichte van de thunderkings. Het is nu eigenlijk een soort thunderprince (:D) voor mij.

Zit hier niet ook dikke marge in? Het is een natuurlijk gewoon een knetterballetje in een buisje met liftcharge

Crackling mine was een wat betere benaming geweest, maar leuk hebbeding. Als 1 van de verkooppunten waar ik langsga deze dingen heeft gaat er sowieso een pakje van mee.

Voor wat het moet zijn, een single shot mine dus.
Eigenlijk wel leuke dingen, crackling was ook verrassend harder dan ik had verwacht.

Back
Bovenaan