Three of a kind [Ass.]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1350
Artikelnaam: Three of a kind
Netto gewicht: ... gram
Aantal schoten: 48 / 19 / 19
Effectomschrijving: 3 prachtige cakes met totaal 86 schots:
  1. Cake met 24 tubes en 48 comet shots.
  2. Cake met 19 crackling comets.
  3. Cake met 19 gekleurde comets.
Tijdsduur: 18 / 25 / 18 sec.
Effecthoogte: 10 meter
Verpakkingseenheid: 24/3
Richtprijs: €6,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Als deze niet te duur wordt, dan kan dit een heel leuk pakketje voor tussendoor worden, om de avond door te komen :)

dit lijkt mij erg leuk voor in de vooravond of even wat mensen te laten genieten van een voorspel.

prijs is 6,95 per drie, erg betaalbaar dus!

Laatst bewerkt door een moderator:
1350_Three_of_a_kind.JPG

Ziet er erg leuk uit :)
Kunnen we verwachten dat deze ook nog op film komt ,of schieten ze deze "kleintjes" niet op demo's :bye:

Zijn dat niet van die dingen die in die oude meterpakketjes zaten?
Als dat ze zijn, dan zijn dat leuke potjes voor in de avond.

Weet niet allemaal wat het betekend, maar als Revolution eruit ligt, of niet verkoopbaar is, en het filmpje blijkt goed te zijn, wordt dit zeker 2x dat ik deze koop:xD

Het zijn gewoon 3 leuke potjes voor weinig geld, zonder boeketten. 1 potje schiet Crackling kometen, zoals een Crackling Candle. 1 potje schiet gekleurde kometen zoals een standaard romeinse kaars, maar meestel zijn de kometen wel wat feller en meer verschillende kleuren. De andere schiet ook een gekleurde komeet die dan opsplitst tot twee kometen volgens mij :)

ik heb ze binnen, en getest en kan zeggen dat de prijs laag is voor 3 leuke potjes voor van te voren

Laatst bewerkt:
Ik heb er onwijs veel plezier aan gehad. Vooral die 48 schots vond ik leuk gaan. De andere kan ik me even niet herinneren. Voor 6,95 hoef je ze niet te laten liggen en zijn ze erg leuk voor erbij.

Klinkt als een goed pakketje normaal heb ik 96s color pearl die is altijd goed dus daar doe ik het al voor :D

Maar ik heb deze nog nooit gezien trouwens...
En als de site bezoek kan ik hem daar ook niet vinden....

Color Pearl 48 shots
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vind wel dat deze op de film hele lekkere dikke tails hebben!

hebben ze ook:)
ik heb ze in de vooravond afgestoken en zijn echt goede potjes.
ik heb er dit jaar 2 van besteld want ze zijn erg goed en voor 5,50 laat ik ze dan ook niet liggen bij mijn dealer:bye:

Had ze vorig jaar ook.
Leuke dingen. Maar 1 tip! VASTZETTEN die 48 shots pot viel om. Het vloog me om de oren.

Ik vond ze niet heel veel aan trouwens, niet spectaculair ofzo

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan