The Pusher

mikeole

VWC lid
Artikelnummer: 4431
Artikelnaam: The Pusher
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500gr
Aantal Schoten: 36 sh
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 25 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 47,50

4431.jpg

Film 2012:

Laatst bewerkt door een moderator:
Begin steeds meer van de rode strobe & gouden palm combinatie,te houden. De andere efftecten,zijn ook niet verkeerd. Goede waaier,dat ik een demo ga bezoeken,staat vast!

Begin steeds meer van de rode strobe & gouden palm combinatie,te houden. De andere efftecten,zijn ook niet verkeerd. Goede waaier,dat ik een demo ga bezoeken,staat vast!

Inderdaad je ziet de palm met strobe vaak terug dit jaar maar prachtig is het zeker.
Deze cake nog met een leuke korting zien te bemachtigen en je hebt een koopje.

Katan komt met goede producten, hopelijk komt er een verkooppunt in de buurt van 's-Hertogenbosch. :)

Prachtige uitwerkingen. Film ziet er goed uit, blijf nog even wachten tot een demo in Nederland om te kijken hoe hij in het echt gaat presteren. Maar wanneer deze nieuwe cakes echt zo presteren als ze hier laten zien dan wordt het een hele leuke jaarwisseling.

Ik moet zeggen dat ik het filmpje echt voor een tweede keer moest gaan bekijken omdat ik zo verrast was dat ik het nauwelijks kon geloven en de tweede keer was toch echt precies hetzelfde. Wat een waanzinnig mooie cake hebbem jullie in het assortiment zitten. Ik ben dan ook benieuwd met wat er nog meer voor nieuwe artikelen uitkomen.

Dit is echt wel een lekkere bak. En onder de 50 euro. Dat is altijd nice.
Zelf vind ik de crackling in deze bak niet echt lekker(crackling klinkt wel lekker en ziet er goed uit, maar in deze bak had ik het liever alleen op het eind gehad.)
Desalniettemin hoop ik dat ik deze op een demo mag bewonderen;-)
Goed bezig in deze lijn.
greetzzz

De rode blinkers zijn van geweldige kwaliteit zeg. Zo wil ik ze zien in een consumenten cake.

Ik vind het onregelmatig schieten meevallen hoor? Alleen aan het begin in de tweede salvo lijkt hij even te haperen maar daarna gaat hij gewoon lekker door. Prachtige uitwerkingen in deze waaier.

Adviesprijs heb ik niet er voor over. Effecten zijn echt mooi en de zshape doet ook goed z'n werk, maar ik ben nooit zo'n liefhebber van gemixte cake's omdat ik er weinig mee kan in een show. Echter gaat ie hier verkocht worden 34,95 euro en dat is gewoon zeer goedkoop voor een maximaal gevulde 36shots zshape die blijkbaar kwalitatief ook echt in orde is. Lastig...

Is toch wel een hele mooie hoor zeker voor een prijs van €34.95 en misschien nog wel goedkoper :)

Back
Bovenaan