The FU Motion

RF JEROEN

VWC lid
thefumotiongroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1483
Artikelnaam: The FU Motion
Bruto Gewicht: 3900 gram, 3900 gram, 1500 gram
Netto Kruitgewicht: 460,8 gram, 378 gram, 204 gram
Aantal Schoten: 36, 36, 30
Effectomschrijving:

Hope in Dawn (RFC 1466)

Silver rotation to purple peony, silver rotation to green peony, silver rotation to yellow peony, silver rotation to red peony

Iris de Magic (RFC 1476)

Red strobe tail to red strobe willow, green strobe tail to green strobe willow

Road to Sun (RFC 1490)

Red tail to red star, green tail to green star, lemon tail to lemon star, green tail to green star, all w/white strobe, red to crackling

Richtprijs: €89,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik nou met al die nieuwe producten een keuze maken. Als ze nou allemaal even goed zijn moet ik gaan loten!

Voor mij is het niet zo'n moeilijke keuze: Ik wil alles :D
Alleen laat het budget dit niet toe

Ziet er goed uit dit assortiment (alleen om de naam al, echt goed bedacht), mooie poster voor boven je bed trouwens :D

Die draagbox, die label, die namen, royal heeft dit jaar wat wat geen andere importeur heeft tot nu toe, mijn hele collectie zal er zeker 90% van Royal zijn dit jaar!
echt geweldig, kan niet meer wachten op filmpjes

Laatst bewerkt:
Ziet er erg goed uit,mooie draagbox,aantrekelijke namen. Ben zeer benieuwd naar de effecten en prijs. Dit pakket wil ik erg graag hebben.

Ik geef normaal gesproken niet zoveel om labels. Verspilling van tijd en geld noem ik het. Maar dit ziet er wel verdomd mooi uit.

Er is ontzettend veel tijd en energie in de labels gestoken.
En de mensen die de labels al mooi vinden zullen helemaal blij worden bij het zien van de cake's in actie:D

En de mensen die de labels al mooi vinden zullen helemaal blij worden bij het zien van de cake's in actie:D

Even een vraagje he, wie ontwerpt dan de labels?
Word dat in china gedaan bij de fabriek, of door een extern bureau in Nederland, of gewoon via via? :D

Maar vertel eens. Zou het zo een paar euro`s in de verkoopprijs kunnen schelen wanneer men kiest voor simpel bruin kaftpapier met een stickertje erop en daarmee die vele tijd en energie - dus geld - kunnen besparen? Of valt het uiteindelijke verschil in prijs daarin te verwaarlozen?

Maar vertel eens. Zou het zo een paar euro`s in de verkoopprijs kunnen schelen wanneer men kiest voor simpel bruin kaftpapier met een stickertje erop en daarmee die vele tijd en energie - dus geld - kunnen besparen? Of valt het uiteindelijke verschil in prijs daarin te verwaarlozen?

Heel simpel, NEE :bye::D

Team Royal Fireworks
www.royalfireworks.nl

Wij liefhebbers/Freaks vinden de inhoud van een product belangrijker.

De rede dat men veel werk maakt om een cake qua uiterlijk ook mooi te maken is omdat de gewone consument meestal op uiterlijk koopt.
Wel zie ik dat steeds meer kopers het advies inwinnen bij een verkoopunt over een product.

Daarom ook het gezegde:Het oog wil ook wat.

De rede dat men veel werk maakt om een cake qua uiterlijk ook mooi te maken is omdat de gewone consument meestal op uiterlijk koopt.
Wel zie ik dat steeds meer kopers het advies inwinnen bij een verkoopunt over een product.

Helemaal gelijk, ik sta tijdens de verkoopdagen vaak in een vuurwerkwinkel (niet om te werken)Er kwam er een keer een man, die zag de gold rush van Lesli staan. Door het uiterlijk van het fontein, dacht hij dat het een grote vuurpijl was...
Ook vaak gezien dat mensen een cake zien die er niet uitziet, dan die niet kopen, terwijl het wel 1 van de mooiste is, o.a. meegemaakt met de Extreme salute.

Label van Royal zit wel goed, dat zeker

:bye:

Oh ik begrijp best het nut en de - in zekere zin - noodzaak van een mooie label. Uiterlijke vertoning, imago, dat zijn de punten waar de gemiddelde consument zich, bij wat voor product dan ook, op het eerste gezicht door laat beïnvloeden. En een mooi label is zeker prettig om naar te kijken en voegt inderdaad iets toe aan de algehele beleving van het product dat je dan in bezit hebt. Daar zit RF wel goed. Dit zijn cake`s met een label die je na afloop het liefst zou willen dummificeren in plaats van weg te gooien. Maar toch, ik blijf het bekijken door de bril van een freak én gierige Hollander hehe.

Persé noodzakelijk is het overigens niet. Je kunt ook een ander tactiek voeren bij het tot stand brengen van een bepaalde imago dat de gemiddelde consument over de streep zou moeten trekken. Je richten op de kern en van daaruit naar buiten toe werken. Red Bull en Carpe Diem zijn succesvolle voorbeelden van dit idee.

Ach ja, ik heb mijn zegje weer gedaan.:cool:

Maar toch, ik blijf het bekijken door de bril van een freak én gierige Hollander hehe.
Ik denk dat het niet zozeer in de hoek van de labels gezocht moet worden, maar in de vorm van de cakes, als je het hebt over eventuele besparingen bedoel ik. Vervoerskosten zijn niet gering, dus zou je zoveel mogelijk in 1 doos, pallet, container kwijt willen. Vreemde meer-hoekige of zelfs ronde vormen nemen natuurlijk veel meer plaats in dan een standaard vierkant. Je wilt inhoud in je karton, en niet de helft gevuld hebben met lucht. Althans, dat lijkt me. Maar ik vermoed dat de heren importeurs en/of fabrikanten dat wel meewegen in hun beslissingen over de lay-out.

Back
Bovenaan