Terreur van Linkse Kerk houdt komende maanden aan: Bart Smit-folder, Zwarte Piet, Pub

ylke

VWC lid
Ze waren zich de afgelopen aan het warm lopen, maar de Linkse Kerk gaat nu echt helemaal los. Het startschot werd begin oktober gegeven met de vermeende folder van Bart Smit, want die zou vrouwonvriendelijk zijn.

Ene Asha ten Broeke was zelfbenoemd woordvoerder van de aanstel-feministen, zij meende dat kinderen werden beinvloed door de Bart Smit-folder en daardoor vrouwen als minderwaardig zouden gaan zien. Een echte vrouw trekt zich niks van deze folder aan en lacht die zogenaamde feministen keihard uit en gaat weer buiten het huis aan werk. Maar daar nemen die feministen natuurlijk geen genoegen, bij Bart Smit moeten ze zich dood hebben gelachen. Extra publiciteit in crisistijd kan geen kwaad. Dat was het eerste wapenfeit van de linkse kerk.

Het tweede wapenfeit is Zwarte Piet, want dat zou racistisch en slavernij promoten. En volgens de linkse kerk zou zwarte piet verboden moeten worden! Maar dan kunnen we nog veel meer dingen opnoemen die racistisch zouden kunnen zijn. Maar bewijs maar eerst eens of iets racisme! Dat gaat nog niet zo makelijk, gelukkig maar!

Op woensdag 9 oktober begon de publieke omroep met een demonstratie op het malieveld! De publieke omroep is volgens sommige mensen van levensbelang en heilig. En als je aan de publieke omroep komt, dan kom je aan de linkse kerk. Volgens de linkse kerk moet er een publieke omroep zijn, want de commerciëlen zijn niet objectief aldus de linkse kerk (zelf zijn ze natuurlijk wel objectief). Wie Debat op 2 heeft gezien moet zich hebben geërgerd en doodgelachen. Volgens een acteur was de publieke omroep het smeerolie van de Nederlandse samenleving! Er zat ook mevrouw (van een jaar of 30) en zij was een publieke omroep-liefhebber, zij werd zelfs emotioneel over de bezuinigingen op de publieke omroep. Ik ben niet tegen de publieke omroep maar vind dat de publieke omroep een veels te groot budget heeft. De publieke omroep zou alleen maar programma's moeten maken die niet door de commerciëlen wordt uitgezonden/gemaakt. De programma's die de commerciëlen graag willen hebben kunnen ze aan hen verkopen, het geld wat ze daaraan verdienen kunne zij voor een deel in publieke omroep kunnen steken, zodat de rest weer terug kan naar de belastingbetaler.

Het aakomende tereur van de linkse kerk is namelijk het vuurwerkverbod, ik houd zelf ook niet van vuurwerk, maar om het gelijk te gaan verbieden gaat veel te ver. Groenlinks geeft de aftrap voor een vuurwerkverbod en daarna komende de zeurende bejaarden op tv om te zeggen; " dat vuurwerk veel herrie maakt en zij daardoor niet kunnen slapen". Niet kunnen slapen? Slapen kunnen de bejaarden genoeg als ze onder de groene zoden liggen.

Kortom de komende maanden zullen voor de mensen die niet tot linkse kerk behoren zwaar zijn, maar met oud en nieuw kunnen wij de champagne glazen heffen, om te zeggen: "Een Gelukkig Nieuwjaar!" En dan kunnen wij heerijk vuurwerk afsteken om zo het milieu weer te vervuilen in de hoop: dat de poolkappen misschien dan toch ooit gaan smelten!

J.R. De Vrije / Twitter: @jrdevrije

http://devrijestaat.wordpress.com/

Bron

Ik wordt echt niet goed als ik al deze uitspraken moet lezen, waar gaat dat heen met alle tradities in Nederland..... Een zwarte Sinterklaas en enkel blonde rondborstige blanke pieten in de toekomst ?

Nou dan zou ik willen dat ik weer klein was :)

Maar al met al draven ze in NL weer helemaal door en komt de ene onbekende met nog grotere onzin naar voren om maar in het nieuws te komen, triest maar wel waar.

Ik wordt echt niet goed als ik al deze uitspraken moet lezen, waar gaat dat heen met alle tradities in Nederland..... Een zwarte Sinterklaas en enkel blonde rondborstige blanke pieten in de toekomst ?

Nou dan zou ik willen dat ik weer klein was :)k

Maar al met al draven ze in NL weer helemaal door en komt de ene onbekende met nog grotere onzin naar voren om maar in het nieuws te komen, triest maar wel waar.
het idee is oud en opgegraven in een oude tv show van jaren terug sonja goed nieuws show wilde feministen dat ze in het leger meer vrouwlijke woorden zouden gebruiken bij militaire spelling bv alpha bh slipje of bv wisky tango panty etc dus het kan gekker.ze moeten met hun poten van sint en piet feest afblijven. Het heeft niks met racisme te maken en al helemaal niet bij de kindjes waar het feest voor is,we beginnen hier echt op de usa te lijken bah bah

Back
Bovenaan