Sydney

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1037
Artikelnaam: Sydney
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1170
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Een bonte 100 schots COMPOUND bestaande uit 4 gekoppelde cakes. Een mix van spectaculaire effecten en felle kleuren. Maximaal gevulde ladingen, dus ook deze in het gaas verpakt. Bezoek onze website voor de video.
Tijdsduur: 60 sec
Stijghoogte: 30-40 meter
Afmetingen: 31x31x19
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs: € 99,95

O.a. te koop bij: https://www.vuurwerkbestelling.nl/

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

1037_1.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een rammer, de normale adviesprijs is al aardig. Hoop deze bij een freakshop voor 70 a 75 mee te kunnen pakken. Dan worden het er 2 haha.

Ik vind die "dubbele finales" eigenlijk best tof, volgens mij ook al bij een paar andere vulcan boxen gezien.

Laatst bewerkt:
De tweede video is echter de video die geüpload is in de zomer. Volgens mij waren het toen nog 30mm samples. Wat vwc laat zien is als ik me niet vergis de productie zoals ze ook in de straat komen

Werkelijk een prachtige cakebox. Grote boeketten, hard, agressief, een mooie rambak. Kon deze gisteren kopen op de demo voor 80 euro. 1 van de komende jaren wordt deze in een show verwerkt. Toppertje van de avond samen met No Mercy en Oman. Absolute aanrader. Per 2 geschoten.

Werkelijk een prachtige cakebox. Grote boeketten, hard, agressief, een mooie rambak. Kon deze gisteren kopen op de demo voor 80 euro. 1 van de komende jaren wordt deze in een show verwerkt. Toppertje van de avond samen met No Mercy en Oman. Absolute aanrader. Per 2 geschoten.

Dit moet de Montreal zijn.

Bij deze het goede filmpje. Voor 1170 gram kruid is dit niet verkeerd, wel is de adviesprijs dan aan de hoge kant, nl. 99,95 euri.

Back
Bovenaan