Sweet Princes

RF JEROEN

VWC lid
sweetprincesgroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1467
Artikelnaam: Sweet Princes
Bruto Gewicht: 5000 gram
Netto Kruitgewicht: 480 gram
Aantal Schoten: 50
Effectomschrijving: Golden willow w/red star mines, z shape silver coco w/red strobe, golden willow w/blue mines, z shape silver coco w/blue stars
Richtprijs: €67,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Tussen de 62,50 en 70 euro. Fikse prijs, maar dat mag de kwaliteit goedmaken in deze cake.

Dit lijkt een zeer mooie cake,luxe effecten. Me eerste gevoel zegt kopen,na de demo weet ik of het klopt.

ben benieuwd hoe deze gaat zijn als je m in de straat zet. ben zelf een groot fan van mines in f-shape! voor dat geld moet ie wel goed zijn en het zal vast een aandacht trekker zijn:)

Ook deze zal bij mij de in de straat komen te staan:p

Dit is ook een geweldige cake.
Ben erg benieuwd naar de reactie's ervan:)

Ik moet hier nu wel heel erg veel van gaan verwachten eigenlijk.
Vooral de golden willow/red star mines heeft mijn aandacht getrokken!:D
De prijs/kwaliteits verhouding lag altijd erg goed bij royal, komt hier verandering in(?):p, of wat deze cake te ziek voor woorden, 25 september, D-Day:p

Ja ben ik het helemaal mee eens is gewoon te prijzig hoe goed die ook is. Is gewoon heel jammer die prijzen. Ik koop deze bij voorbaat gewoon niet.

Kom op, wacht eerst op filmpjes en dan pas praten.
Misschien word deze cake WEL aantrekkelijk als er een goede actie bij je vuurwerkdealer is, dan betaal je bijvoorbeeld 50 euro ipv 70. Wie weet!
Dus wacht nog heel even met oordelen...

Zoveel leuke actie door vwc bij verschillende vuurwerkdealers, kan niet mis zijn@

Niets hoeft. Naar mijn mening is het een cake die aan zal slaan. Het is een fan-shape,met mines en daar boven gouden willows en silveren palmen. Effecten waar veel liefhebbers van zullen smullen. Mischien past de prijs niet in ieders budget,maar dat is met meer dingen zo. Maarja die discussie is nog te vroeg,eerst maar eens ervaring opdoen.

Voor een cake, met deze kwaliteit heb ik zelf best wat over. En dan praat ik niet als winkel maar zelf prive. Ik heb het filmpje mogen zien en vond het een fantastische cake.

Het is wachten totdat Royal er zelf voor kiest om het filmpje en prijs naar buiten te brengen.

Wacht even de filmpjes af voordat producten als te duur ofzo worden bestempeld, misschien vind je het een geweldig product en leg je er graag het betreffende bedrag voor neer.

Groetjes TVR

toevallig weet ik van royal (en dat is ook deel van hun visie), dat ze de laagst mógelijke prijzen hanteren. Kijk maar naar vorig jaar, transportkosten naar beneden, prijs ook.
Maar ik snap dat sommigen de prijs van een product te hoog vinden. Er zijn ook zat toppers van andere merken die ver boven de 50 euro uit komen, waar je veel minder gezeur over hoort dan over bv. deze cake, waarvan niet eens een filmpje gepubliceerd is.. wat ik over zijn algemeen vind, is dat er veel slechtere cakes van bv. maar 25 of 36 shots waar men dik 40 euro voor neertelt en het dan niet duur vind. terwijl je in verhouding dan een slechte cake koopt..

waar je ook aan moet denken is, of het voor een winkel wel interessant is als een importeur voor een cake als dit een lage adviesprijs afgeeft. met andere woorden, verdiend een winkel er dan wel genoeg aan, zo niet, dan nemen ze die ene cake toch gewoon niet af? scheelt weer ruimte in de bunker en hun winst halen ze dan toch wel. natuurlijk zullen er winkels zijn die stunten maar dat trekt de consument, waardoor ze op andere producten weer meer winst kunnen maken.
over welke markt het ook gaat, als consument pis je eigenlijk altijd naast de pot. wat de gek er voor geeft dus..

Ook ik heb de productfilm al gezien.
Het is idd niet de goedkoopste MAAR ik ken genoeg cake's die hetzelfde of zelf hoger zijn qua prijs en minder presteren.
Royal stelt hooge eisen aan hun producten en de prijzen die worden gevoerd vallen als je het vergelijkt best wel mee.
Natuurlijk is het een flinke prijs,Maar daar krijg je dan ook wel iets heel moois voor terug.
Daarbij heeft Royal momenteel geen 500gr die boven de 70,- is,En die zijn er toch genoeg te vinden.
Natuurlijk heeft iedereen een ander budget te besteden,Maar Royal heeft genoeg andere keus om iedereen een geslaagd o&n te geven.

Dus laten we nog wat geduld opbrengen tot de film gepost wordt en dan eens kijken wat men er van vind.

Ik was een week voor de workshop,bij Pyromaniac 1975 op bezoek geweest. En raad eens,Ik heb toen al het test filmpje gezien. Ik vondt het toen een indrukwekkende cake,we gaan het mee maken vanavond!

Back
Bovenaan