toevallig weet ik van royal (en dat is ook deel van hun visie), dat ze de laagst mógelijke prijzen hanteren. Kijk maar naar vorig jaar, transportkosten naar beneden, prijs ook.
Maar ik snap dat sommigen de prijs van een product te hoog vinden. Er zijn ook zat toppers van andere merken die ver boven de 50 euro uit komen, waar je veel minder gezeur over hoort dan over bv. deze cake, waarvan niet eens een filmpje gepubliceerd is.. wat ik over zijn algemeen vind, is dat er veel slechtere cakes van bv. maar 25 of 36 shots waar men dik 40 euro voor neertelt en het dan niet duur vind. terwijl je in verhouding dan een slechte cake koopt..
waar je ook aan moet denken is, of het voor een winkel wel interessant is als een importeur voor een cake als dit een lage adviesprijs afgeeft. met andere woorden, verdiend een winkel er dan wel genoeg aan, zo niet, dan nemen ze die ene cake toch gewoon niet af? scheelt weer ruimte in de bunker en hun winst halen ze dan toch wel. natuurlijk zullen er winkels zijn die stunten maar dat trekt de consument, waardoor ze op andere producten weer meer winst kunnen maken.
over welke markt het ook gaat, als consument pis je eigenlijk altijd naast de pot. wat de gek er voor geeft dus..