Sutorobo Taki [Fontein] *Nieuw 2024*

Viva la Bang

VWC Moderator
Artikelnummer: 6614
Artikelnaam: Sutorobo Taki
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten: N.v.t.
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 113 sec
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €29,95
Voorverkoopprijs: €24,95
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Suto.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Zou hem wel eens live willen zien.

Ik vind hem wel prima eigenlijk. Maar er moet nog wel een stukkie vd prijs af voordat hij hier komt.

Erg mooi ding, leuk divers en hoge kwaliteit. Jammer dat eerste stoot goudeffect verder niet terugkomt, is mooiste van hele fontein, met effect dat erna komt. Voor €20 wil ik hem wel eens proberen. Hoger dan dat niet.

50% top, 20% ok, 30% dertien in een dozijn.
Vrees dat deze heel moeilijk (of gewoon niet) voor een acceptabele prijs bereikbaar wordt...

Ik ben wel voornemens om deze aan te schaffen. Ik denk als je deze op een mooie verhoging plaatst dat ie nog beter tot zijn recht komt.

Erg mooi ding, leuk divers en hoge kwaliteit. Jammer dat eerste stoot goudeffect verder niet terugkomt, is mooiste van hele fontein, met effect dat erna komt. Voor €20 wil ik hem wel eens proberen. Hoger dan dat niet.
Bij Vathorst staat die voor €16,50 maar geen idee of dat voor jou in de buurt is.

Blind bestelt en zat helemaal blij het filmpje te kijken:d. Goede gok geweest. Zitten echt een aantal hele mooie effecten tussen. Vind de eerste helft wel mooier/bijzonderder dan de 2e helft. Dat zwerm achtige effect is echt heel tof! Hoopte vanwege dat effect de grond impact ergens te kunnen bestellen, maar ben die nergens tegengekomen. Prima alternatief gevonden zo.

Bij Vathorst staat die voor €16,50 maar geen idee of dat voor jou in de buurt is.

Blind bestelt en zat helemaal blij het filmpje te kijken:d. Goede gok geweest. Zitten echt een aantal hele mooie effecten tussen. Vind de eerste helft wel mooier/bijzonderder dan de 2e helft. Dat zwerm achtige effect is echt heel tof! Hoopte vanwege dat effect de grond impact ergens te kunnen bestellen, maar ben die nergens tegengekomen. Prima alternatief gevonden zo.
Die laatste (ground impact) is de milf bij Vathorst :wink:

T is dat die nog bij vw planet voor bijna zelfde prijs komt anders had ik nog een reden daar helemaal heen te gaan vanuit Grunn en terug met tassen vol fonteinen :D

Hoe hoog zal deze zo komen? Ik kan het niet heel goed inschatten.
Ik moest gelijk aan de Bugano fonteinen denken, maar dat is ten opzicht voor de taki fontein niet positief.
De Bugano fonteinen kan je voor een schijntje kopen bij de 2 welbekende discount supers kopen in Duitsland.
En dan zie het filmpje van deze fontein en dan is het vergeleken met de Bugano fonteinen maar pruttel kuttel ding.
Dat de adviesprijs € 30 is, dan is voor mij de keuze snel gemaakt.
Mocht ik hem tegenkomen voor € 15 dan wil ik mijn fikken er wel aan branden.
Ik denk wel omdat het een compound fontein is, de prijs ook hoger is.
Maar dan snap ik ook niet, dat er 7 fonteinen in zitten, daar had je per fontein ook 100 gram kruit in kunnen doen. Maar dat zal wetgeving technisch niet mogen.

Erg mooi deze! Ook een topidee om allerlei soorten effecten in 1 fontein te verwerken, dan verveelt hij in ieder geval niet. Wel lastig inschatten of hij een beetje hoog komt…

Back
Bovenaan