Super 500

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 2552
Artikelnaam: Super 500
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 34
Effectomschrijving: Wat een monster van een cake, complete show uit 1 bak! Dikke 500 grammer met 34 schoten die zowel recht omhoog en ook in waaiervorm afvuurt. Burn It!
Tijdsduur: 27 sec
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €19,95

190920131856342552%20Super%20500_390_390.png

Met dank Vuurwerkvisie voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Qua vuurwerk kan ik wel kritisch zijn. Nee kwaliteit spat er niet van af. Maar zou die onderdeel kunnen zijn,van een avond vol plezier? Jazeker! Gewoon in de vooravond.

Zeker mooi voor de budgettoppers maar dit kriebelt niet voor de echte freaks ben ik bang!! Voor het geld heb je wel wat leuks....

Gister live gezien en echt een prima bak. Grote boeketten en W- en I shape voor 2 tientjes, ik neem hem zeker.

Laatst bewerkt:
Hierbij ook mijn van twee exemplaren tijdens de Zena Trophy.

Uitstekende cake voor twee tientjes. Echt helemaal niks mis mee! Voor zo'n bedrag kun je er best twee aanschaffen die je in V-shape zet. Maar ook in z'n eentje komt ie goed tot zijn recht.

Vind deze cake goed presteren, zeker als je aan de factor wind denkt die er staat, bij windstil of een beetje wind denk ik dat je echt een leuke cake hebt voor dat geld.

Heerlijke batterij voor 19.95! Op basis van prijs kwaliteit geef ik hem zeker een 10! Zit nog te twijfelen of ik deze 1 of 2 maal bestel maar komen gaat hij er zeker. :D

Voor deze prijs een leuke bak, maar hij heeft voor mij geen WOW-factor, dus ik laat hem staan. Kwalitatief gezien vond ik de nieuwe producten van Vuurwerkvisie vorig jaar beter.

Ik vind dit een topper van een cake zo op film.
Nog geen 18 euro. Burst en kleuren komen op film heel goed over.
Effecten zijn niet bijzonder groot, maar kun je ook niet verwachten voor die prijs.

Back
Bovenaan