Strong Salute

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 996
Artikelnaam: Strong Salute
Bruto Gewicht: 780 gram
Netto Kruitgewicht: 202 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Een nieuw 36 shots knalblok! Extreme TI-thunder knallen met cracklingeffecten.
Tube diameter: 17mm
Kartoninhoud: 30/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €14,99

O.a. te koop bij: Rubro.nl

996_Strong_Salute_Cake_Rubro-kopiëren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze klapten erg hard! Alleen de laatste paar losse schoten waren dan weer fel en zacht. Dat was wel opmerkelijk. Maar hoe ze daarvoor klapten dan is het zeker wel de hardste NL cake van het moment.

Het zijn er zo te zien eerst 4 tegelijk, en aan het einde is er nog 1 die door gaat, vandaar dat het zo zacht is :)

Dat zijn er wel een heel stuk meer dan 4 hoor, eerder 16 zo te zien aan die laatste paar schoten. Gelukkig dat die de echte cake nog even verklappen.

Klopt, wel bijzonder dat ze zo per veel echt lekker klonken en die laatste paar schoten verraden de boel haha.. :D Al was de aller laatste schot een ploffer zo te zien, maar die paar daarvoor niet en die waren gewoon fel en niet zo hard.

Qua hoeveelheid durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat Richardus er aardig in de buurt zit.

Voor de prijs denk ik dat je ze toch wel met een aantal tegelijk kan schieten. Dus dan weten we alvast hoe dat eruit ziet. :p

leek wel op de show alsof het 4 x 4 cake's was of zo erg jammer dat ze er niet 1 tegelijk schoten maar knalde wel lekker verder

Ik had het idee dat ze deze per 7 op 2 posten schoten, dit aan de hand van een foto op fb.

Als je er maar genoeg van afsteekt wordt het spectaculair, maar niet representatief voor 1 product zo:bye:.

Back
Bovenaan