Steenbergen 12-12-2009

DarkSoul

VWC lid
12 december 2009 om 20.00 uur

Winkel:
Vuurwerkland Steenbergen
Houtzagerij 8
4651 SN Steenbergen (NB)

Afsteek locatie:
Reinierpolder 2
Steenbergen

Hier zal in elk geval Witte Tenten vuurwerk worden afgestoken.
Bron.

12 DECEMBER 2009
MEGA VUURWERKSHOW
Van 20.00 uur tot 24.00 uur, vlakbij onze showroom aan de Houtzagerij 8!

Beste Vuurwerk liefhebber,

Eindelijk is het dan zover !!

Op zaterdag 12 december houdt Vuurwerkland-Steenbergen een spectaculaire MEGA VUURWERKSHOW op Industrieterrein Reinierpolder II (vlakbij onze showroom) alwaar een deel van een superieure collectie vuurwerk van hoogwaardige kwaliteit wordt getoond.

show.jpg

Iedereen die interesse heeft krijgt een zogenaamde schietlijst met daarop het type vuurwerk dat afgeschoten gaat worden.

U kunt dan zelf noteren naar welke producten Uw keuze of interesse uitgaat.

Na de vuurwerkshow is er tevens een After-Party in een grote feesttent bij de schietlocatie, onze winkel is dan ook geopend voor bezichtigingen en/of bestellingen.

In de feesttent brengt de in Steenbergen wereldberoemde band Go-for-the Groupies (ook bekend van de Steenbergse jaarmarkt) hun fantastisch repertoire ten gehore.

show2.jpg

Aanvang : 20.00 uur

Toegang is geheel gratis en iedereen is van harte welkom !

Kom kijken en overtuig uzelf van het beste vuurwerk van de Benelux!

Schietlijst (word document!): KLIK HIER!
PDF versie: Klik hier!

info : vuurwerkland-steenbergen.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het plaatsen Yorik.
De demo wordt geschoten door Frits Pen (Dream Fireworks)
Naast Marijn Vuurwerk voert Vuurwerkland Steenbergen ook de collecties van Vuurwerkland. (Brave & Wichers)
Ik verwacht dat Ramon van Vuurwerkland Steenbergen de schietlijst van de demo t.z.t. voor ons beschikbaar heeft.

12-12 wordt het knallen, ik kan hier nog niet teveel over zeggen maar ik hou jullie op de hoogte! :D

Producten die geschoten worden komen van de leveranciers Marijn, B&W, Wolff en Zena.

Volgende update komt snel! :)

dat wordt een flinke demo dan, van vier merken. ik neem aan dat dan niet alle producten van die merken geschoten worden die jullie verkopen of wel?
heb er in ieder geval zin in!
enne.. als je de ADHD van marijn maar afsteekt! want dat is "mijn" cake.

dat wordt een flinke demo dan, van vier merken. ik neem aan dat dan niet alle producten van die merken geschoten worden die jullie verkopen of wel?
heb er in ieder geval zin in!
enne.. als je de ADHD van marijn maar afsteekt! want dat is "mijn" cake.

Niet alle producten worden geschoten omdat de demo voor de consument dan simpelweg te lang wordt.

En de ADHD zal ik er zeker aan toevoegen, schietlijst volgt z.s.m.! :D

Ik denk dat ik eerder naar Baarle neig te gaan. Zit toch ook weer een profshow bij en is dichterbij.
Jammer, want had graag deze demo gezien. Hij stond niet voor niets al in mijn agenda :sad:

Ik ben benieuwd naar de schietlijst man. Wordt er iets van rurbo of caffareta geschoten?

volgens mij B&W, marijn, zena en wolff.
dit zijn wel mooie merken om in één demo te zien. maar het is jammer dat er dan van caffereta en andere niets geschoten wordt. maar ze zouden misschien wel van elk merk iets kunnen schieten maar dan heb je maar 3 producten per merk ofzo en dat is ook jammer want dan zul je zien dat jou favoriet er dan net niet bij zit.

correct me if i'm wrong

579777039_5_jtsl[1]640.jpg

Vuurwerk demo in Steenbergen

Geplaatst : 04-12-2009

Dit jaar viert Vuurwerkland-Steenbergen zijn eerste lustrum en dat wordt op een spectaculaire en grootse wijze gevierd. Op zaterdag 12 december houdt Vuurwerkland-Steenbergen vanaf 20.00 uur een Mega Vuurwerkshow op Industrieterrein Reinierpolder II alwaar een deel van een superieure collectie vuurwerk van hoogwaardige kwaliteit wordt getoond. Iedereen die interesse heeft krijgt een zogenaamde schietlijst met daarop het type vuurwerk wat afgeschoten gaat worden. De klant kan dan zelf noteren naar welke producten zijn/haar keuze uitgaat.

Na de vuurwerkshow is er tevens een After-Party met een live band die duurt tot 24.00 uur. Toegang is geheel gratis en iedereen is van harte welkom.

Het assortiment van 2009 staat vol van spektakel en bevat alleen het allerbeste vuurwerk.

Kortom René en Ramon Quintus en hun team zijn er weer helemaal klaar voor en staan weer paraat om u van het beste en spectaculairste vuurwerk te voorzien!

René Quintus
Vuurwerkland-Steenbergen
Houtzagerij 8
4651 SN Steenbergen
[email protected]

http://www.vuurwerkbelgie.com/nieuws.php

Reminder: aanstaande zaterdag!

Dit belooft een groots opgezette demo te worden. Er is een ingerichte tent aanwezig, met een soort van feest na afloop. Of het echt een demo wordt, is twijfelachtig. Ik heb begrepen dat er mogelijk meerdere verschillende producten tegelijk geschoten worden. Dus niet artikel voor artikel.
Vuurwerkland-Steenbergen, kan jij daarover uitsluitsel geven?

Back
Bovenaan