St. Goar 17-09-2011

Waar: St. Goar
Locatie: Ponton(s) op de Rhein tussen St Goar en St Goarshausen + op de burchten aan allebij de kanten van de Rhein.
Tijd: tussen 21:00 & 22:00 uur
Wie: Steffes Ollig.
Wat: Prof; 7 Inch max.

Filmpje van vorigjaar.

Deze show is al bijna, en nog amper reacties hier..
Mensen die hier naartoe gaan of ervaringen mee hebben?

Het is voor mij 5 uur rijden heen en terug, voor 45min Steffes Ollig.. wat zeggen we ervan, is het 't waard?

Wij zijn er ook weer bij met een grote groep op de camping, hopen dat t weer beetje meezit dan word dat weer een mooi weekendje!

Erg vette show, die zo'n 40 minuten duurt.
Probeer er dit jaar weer bij te zijn:D

Hier mijn film van afgelopen jaar, 36 minuten dreungenot met een superfinale.

Nou.. de kogel is door de kerk.. (toch blijft dat een raar gezegde:p)
Maar het komt er op neer dat Anaconda en ik aanwezig zullen zijn in St. Goar.

Thunderboy.. is het misschien mogelijk dat jij hier een omschrijving plaatst van waar we het beste kunnen gaan staan?

Zijn een paar campings daar in en rond St Goar. Reserveren kun je er vaak niet, is gewoon geluk hebben dat er plek is!

Klinkt wel aanlokkelijk. Maar alleen als ik met iemand mee kam rijden. En afhankelijk van vertrek tijd i.v.m. werk.

100% Aanwezig samen met Vincer!
Vorig jaar was de show echt absoluut top!

Film 1:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Film 2: (eigenlijk 1 finale!!!!)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echte lange en brute show!

Ik zal aan de kant staan waar de burcht op de hoek ligt. (Weet even niet meer of dat nou St. Goar was of St.Goarhausen) Daaronder is een verlaagt stuk daar stonden we vorig jaar recht voor de ponton met de finale erop! Beter kon niet!

Ik hoop meer freaks daar te zien!

Laatst bewerkt:
ik kom samen met Thunderboy en Anaconda.. is het geen idee om te meeten op een bepaalde plek dan?
Thunderboy had een ideale plek zei hij, misschien dat hij hier even kan reageren of dit dezelfde plek is als jij hierboven noemt..

ik kom samen met Thunderboy en Anaconda.. is het geen idee om te meeten op een bepaalde plek dan?
Thunderboy had een ideale plek zei hij, misschien dat hij hier even kan reageren of dit dezelfde plek is als jij hierboven noemt..

Ik denk het eerlijk gezegd wel aangezien ik vorig jaar samen met Thunderboy was.

Back
Bovenaan