Spinning Blue [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 661
Artikelnaam: Spinning Blue
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: 20 schoten: Blauwe mine met een grote spinner
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto:
661_Broekhoff_CrownCollection_SpinningBlue_new_2013_groot.gif

Bron: FPM

Deze lijkt me best leuk om te hebben, de afwerking zal wel weer netjes zijn maar de prijs flink hoog.

Zeker mooi cake, euro per schot had wel een 'eerlijker' prijs geweest. Misschien dat ik deze nog oppik ergens.

Een cake waar pas op het laatste moment iets over bekend werd. Mijn vrouw is enorm verzot op spinning tails, dus zij heeft deze dan ook nog op het laatste moment aangeschaft. Mijn budget was op.. :p

De cake geschoten in het rustige deel van de show, beviel erg goed in de straat. Dikke en felle spinners komen eruit. Een kleine kanttekening is de prijs, maar een stukje kwaliteit is het wel. Verwacht dan ook eigenlijk wel dat deze er volgend jaar weer staat. :wink:

Lijkt vrij prijzig deze, maar hij is dus wel het geld waard? Kan mooie spinners wel waarderen, zijn er meer mensen met ervaringen of films?

Heb ze op de demo van Orthen geschoten en 2 stuks thuis.
erg mooie dikke magnesium rotation tails met blauwe mijn.
Voor dit jaar weer op de lijst.

gr

Misschien kun je om kijken naar mount tai van pangu. Die scheelt nogal in prijs en heeft ook dikke spinners.
Greetzzz

Dat ik deze nu pas zie zeg! Ziet er erg goed uit, hopen dat ik hem met een leuke korting kan halen inderdaad.

Ben het volledig met smilli en pyromaniac 1975 eens!! Ze zaten onlangs ook in de Vuurwerkshow van de Lentefeesten in Beuningen. We zijn nog even special wezen vragen welke cakes dat waren!

voor euro of 15/20 neem ik hem mee, 30 vind t echt te duur..
het is wel een uniek duidelijk effect! (nu nog een met salutes maken uit de shockwave salutecake1)

voor euro of 15/20 neem ik hem mee, 30 vind t echt te duur..
het is wel een uniek duidelijk effect! (nu nog een met salutes maken uit de shockwave salutecake1)

Je zou voor de Mount Tai van de Pangu kunnen gaan, nu nog met 50% bij Kuiper, dus 8,50 voor 19 shots. Je mist dan alleen de blauwe mine.

En de spinners van de Spinning blue zijn wel een stuk dikker en gaan langer door, maar de Mount Tai is verder een goed budget-alternatief inderdaad. Zeker met dit soort kortingen.

Inderdaad erg mooie spinners die lang door blijven gaan, erg mooie cake ter ondersteuning van een cake of om te gebruiken op een rustig moment. Het is iig een echte eyecatcher.

Back
Bovenaan