Spider

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC063
Artikelnaam: Spider
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 shots box met zilveren, gouden en crackling staarten die uiteen spatten in zilveren of gouden glitter effecten, witte sterren en gouden crackling palm effecten.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: € 42,50
Verpakkingseenheid: 6
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8948.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit een 500grammer?

Dan valt mij de prijs als eerste op! :D
Ben benieuwd of dit 500gram is en daarna naar een filmpje natuurlijk!

Is dit een 500grammer?

Dan valt mij de prijs als eerste op! :D
Ben benieuwd of dit 500gram is en daarna naar een filmpje natuurlijk!

denk het wel, aangezien er proffesional serie op staat en dat zijn tot nu toe allemaal 200+ grams. misschien dat deze noet 500 is maar wel meer dan 200 denk ik :bye:

Ik ben erg benieuwd naar de producten van Diamond zeker van de Professional series. De cakes met lage prijzen ,veel schoten ,en natuurlijk de uiterlijk van de cake is ook prachtig hier gewoon lekker donkere kleuren :cool:

Ps: in de topictitel staat pOfessionals maar het is Professional :wink:
Iedereen maakt fouten ik ook.

:bye:

Dit is een zeer leuke en mooie pot en voor 30 euri zeker voor mij. Vorig jaar had ik hem via het pyrite pakket en het zijn mooie lang hangende effecten. Zie ook het filmpje (ietsie onduidelijk) op de Diamond site.

Ik vind het een mooie cake voor een mooie prijs.

Deze cake doet me denken aan de Supreme van Beko.
De effecten en de opbouw van de cake zijn volgens mij hetzelfde.
Eerst schiet de cake de effecten één voor één weg om te eindigen met een salvo van schoten.
Het aantal schoten dat beide cakes hebben is ook gelijk en ze vallen in dezelfde prijsklasse.
Misschien is de Spider wel een omgelabelde Supreme.

Ik zou zeggen oordeel zelf:

Supreme van Beko

Spider van Schuurmans

Ik had hem zelf ook twee keer dit jaar.

Een hele goede batterij voor het geld. Meer geld zeker er niet voor uitleggen. De effecten knallen niet heel goed uit elkaar waardoor de effecten niet heel groot zijn. Heel jammer want het zijn mooie effecten als het een breed schouwspel word.

Desnietaltemin (toch) ben ik deze van plan om hem weer aan te schaffen voor 2009/2010.

Back
Bovenaan