Special twisters

PsvPride

VWC lid
Artikelnummer: 2210
Artikelnaam: Special twisters
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Stuks: 10 stuks
Effectomschrijving: Ronddraaiende grondbloem met verschillende kleuruitbarstingen en harde eindknal
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 1,45

2210.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze gehad en vergeleken met die van GBV. Ik moet eerlijk toegeven dat ik die van GBV harder vind knallen. De prijs maakt niet zo heel veel uit. Ik zal eens kijken of ik het dit jaar kan filmen en vergelijken.
:bye:

nou ik heb hem ook vergeleken met die van gbv, maar deze ging toch echt wel iets harder. heb deze jongens al 4 jaar lang en ik vind ze echt super. kosten bij mij 1 euro per 10stuks. soms zit er een opgefokte tussen zitten die gewoon dik 1 meter of meer (zelfs 1x 6 meter gehad) de lucht in vliegt. de knal is te vergelijken met een normale widowmaker.

nou ik heb hem ook vergeleken met die van gbv, maar deze ging toch echt wel iets harder. heb deze jongens al 4 jaar lang en ik vind ze echt super. kosten bij mij 1 euro per 10stuks. soms zit er een opgefokte tussen zitten die gewoon dik 1 meter of meer (zelfs 1x 6 meter gehad) de lucht in vliegt. de knal is te vergelijken met een normale widowmaker.

Okee, daar heb k wat aan :wink:

Nouja ik zag je voor t eerst dus ik heb er maar 1 pakje van bestelt. maar dan weet ik weer wat voor volgend jaar

Knal is ongeveer net zo hard als die van GBV, maar deze vliegen best vaak weg. Als er ijs ligt en je gooit ze daar op vliegen ze bijna altijd weg:).

Heb er net een uitgetest. Zien er als eerste anders uit, minder lang en dikker, meer als normale wondertol.

Toen ik hem testte was ik een beetje teleurgesteld, zette me al schrap voor de knal:p bleek hij crackling te hebben:mad:

Hmm, aangezien ik me vw al besteld heb ga ik nu nog best veel klein grut halen om de dag mee door te komen.
Is dit wat? 10 stk voor 1 euro? ik weet niet wat te verwachten? is er een filmpje misschien?

Ze zijn inderdaad sinds 2 jaar verandert in grondbloem crackling, wat ik weet niet meer crackling. Ik werkte toen bij de plantenhal en de nieuwe dozen die binnenkwamen waren cracking :(, dag beste nederlandse knaltol...

Bij mij waren ze inderdaad ook gewoon met knal, en het was zeer zeker een goeie knal, de knal is zeker tevergelijken met de twister van GBV.
Die twisters had ik er ook bij afgelopen o&n.

Back
Bovenaan