Special#4 Howling Comet to Cactus

Ik heb de Katan 4 afgelopen jaar niet gehaald maar ik hoor heeel veel slechte verhalen opeens.....wat is er aan de hand geweest dan? Dit is mijn versie van 2 jaar geleden

Ik zou zeggen: kijk 1-2 filmpjes van afgelopen jaar van de Special#4 en je weet wat er mis is gegaan: van een brute rauwe fluit naar een schelle fluit. En vergeet vooral niet de oude versie die je hebt geschoten te koesteren. Vorig jaar ook de oude versie geschoten, en kan die nu nog meer waarderen als ik al deed. Ik hoop dat de Special#4 weer in ere wordt hersteld. Eerder dan dat ik daarvan ben verzekerd komt de Special#4 niet op mijn lijst.

En voor wat betreft de nieuwe fluit, die is echt wel geinig en niet slecht te noemen. Maar doe die dan maar in een 50 schots versie, dat is dan wel genoeg. Met een prijs van rond de €40 heeft die dan de potentie om een topper te worden, naast de (hopelijk) in ere herstelde Special#4.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een slappe en vreemde reactie. Geloof er geen snars van dat je hier pas op 31-12 achterkomt als importeur. Of je nu (schijnbaar) overgenomen bent of niet. Het typeert vooral hoeveel (of hoe weinig) aandacht er is voor de kwaliteit van je product.

Het blijft Katan. Gaat 6 keer goed maar ook zeker 4 keer fout. Voor mij al jaren reden om niks te kopen van hen. Overigens zijn ze dan wel overgenomen door een passende partij..:bonk:

Je slaat de spijker op z'n kop, typerend voor Katan hoe het al jaren gaat. Ene jaar top productie, andere jaar slechte productie door bijvoorbeeld opeens van fabriek zijn gwswitchd. Zolang als ik op het forum zit is dit bijna jaarlijks met een aantal producten een probleem ( door fabriek switch of gewoon random slechtere kwaliteit ). Nu met de specials was ik juist positief verrast dat de kwaliteit al paar jaar goed bleef, alleen de absurde prijsverhoging sloeg natuurlijk nergens op. Maar nu ook weer deze verandering daar schrik ik niet van omdat dit elk jaar zomaar kan gebeuren. Elke importeur heeft er wel eens laat van maar er blinkt er wel 1 erg mee uit. Het was nu net een felle 20mm fluitbak, die de oude freakprijs net aan waard zou zijn maar zeker niet die verhoogde prijs. De andere specials lijken nog wel goed te zijn overigens, maar ja hoe is dat weer dit jaar.. Ben naar veel Katan showtjes geweest en merkte ook verschil met de Loud cakes, sommige 2020 batches waren beter dan 2022 batches bijvoorbeeld. Alsnog goed maar wel iets minder.

Ik ben benieuwd naar de reactie van Cafferata / World Wide Fireworks voor de gene die daar naar toe gaan mailen.

Dit topic dit jaar voor het eerst bezocht en heb met verbazing de reacties en de filmpjes bekeken. Geen schim meer met de bak die ik enkele jaren terug had voor 60 euro. Dat je voor de huidige productie 100 of meer hebt betaald is echt triest te noemen.

Je slaat de spijker op z'n kop, typerend voor Katan hoe het al jaren gaat. Ene jaar top productie, andere jaar slechte productie door bijvoorbeeld opeens van fabriek zijn gwswitchd. Zolang als ik op het forum zit is dit bijna jaarlijks met een aantal producten een probleem ( door fabriek switch of gewoon random slechtere kwaliteit ). Nu met de specials was ik juist positief verrast dat de kwaliteit al paar jaar goed bleef, alleen de absurde prijsverhoging sloeg natuurlijk nergens op. Maar nu ook weer deze verandering daar schrik ik niet van omdat dit elk jaar zomaar kan gebeuren. Elke importeur heeft er wel eens laat van maar er blinkt er wel 1 erg mee uit. Het was nu net een felle 20mm fluitbak, die de oude freakprijs net aan waard zou zijn maar zeker niet die verhoogde prijs. De andere specials lijken nog wel goed te zijn overigens, maar ja hoe is dat weer dit jaar.. Ben naar veel Katan showtjes geweest en merkte ook verschil met de Loud cakes, sommige 2020 batches waren beter dan 2022 batches bijvoorbeeld. Alsnog goed maar wel iets minder.

Ik ben benieuwd naar de reactie van Cafferata / World Wide Fireworks voor de gene die daar naar toe gaan mailen.

ik heb gemaild, ben wel eens benieuwd wat ze hiermee gaan doen. Als ik een ferrari koop wil ik geen fiat.

Ik zou zeggen: kijk 1-2 filmpjes van afgelopen jaar van de Special#4 en je weet wat er mis is gegaan: van een brute rauwe fluit naar een schelle fluit. En vergeet vooral niet de oude versie die je hebt geschoten te koesteren. Vorig jaar ook de oude versie geschoten, en kan die nu nog meer waarderen als ik al deed. Ik hoop dat de Special#4 weer in ere wordt hersteld. Eerder dan dat ik daarvan ben verzekerd komt de Special#4 niet op mijn lijst.

En voor wat betreft de nieuwe fluit, die is echt wel geinig en niet slecht te noemen. Maar doe die dan maar in een 50 schots versie, dat is dan wel genoeg. Met een prijs van rond de €40 heeft die dan de potentie om een topper te worden, naast de (hopelijk) in ere herstelde Special#4.

Eens maar hoezo gaan die producenten eraan liggen rommelen? De oude versie was gewoon goed. Wat me trouwens opviel bij veel spu afgelopen jaar is dat er nieuwe batches waren maar niet altijd in positieve zin.

Wat is er ook met die fluit gebeurd? Zo zonde dat veel bestaande producten in nieuwe productie anders zijn geworden en vaak minder.

Fluit is wel lekker irritant..

Ik had er nog 2 van de oude versie kunnen scoren in Duitsland. Heb er spijt van dat ik er niet meer mee heb genomen.

Weet iemand misschien dat er nog een alternatief is voor deze box .
Had deze vorig jaar was een drama
Maar netjes opgelost met de dealer .
Zal niet veel aanbod zijn uitloop artikel.
Maar mischien heeft iemand een tip waar nog zoiets is

Geisterblitz of Screaming elevator zijn de meest verkrijgbare denk ik

Erg netjes van je dealer. Die van mij zei, kan ik niets aan doen moet je bij de importeur zijn.. En ja die reageren al maanden niet. Screaming volture of bovengenoemde bakken kan je proberen!

Back
Bovenaan