Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Kreeg nog een filmpje van toeschouwers :applause:
Aangestoken door de jongste blaag :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Was inderdaad een mooie box! Enige minpuntje vond ik de pauzes tussen de cakes, die zouden wat korter mogen. Maar verder gewoon een top box met grote boeketten en goeie burst.

Gewoon weer hartstikke dik! Viel me op dat het heel lichtblauw was dit keer, bijna wit. De vorige keer was het echt blauw. Heb er nog één staan, benieuwd hoe die is :)

Dit was een pareltje. Heel fijn om te schieten. De pauze mochten inderdaad iets korter, maar deze kan heel goed meekomen in het geweld. Had dit jaar voor het eerst de 1,2,3,5 en 6. Super mooie boxen! Vond alleen de 5 wat minder goed overkomen, maar dat kan ook zijn door de Crackling Cairo's. Heb gisteren voor komende jaarwisseling alvast de 1,2 en 3 weer besteld dus dat zegt voor mij genoeg.

Deze om 22:00 geschoten. De buren waren cakes uit Duitsland aan het schieten en deze viel gelijk op door zijn volle boeketten. Het goud bleef ook lekker even hangen.

Is dat niet gewoon de King of Blue van Katan? Wellicht niet met die mooie lichtblauwe sterren maar kom wel bijna op hetzelfde neer

Ik kom deze specials tegen voor rond de 70 á 80 euro, maar zit erg in twijfel om er 1 aan te schaffen dit jaar puur omdat de prijs zo is gestegen. Paar jaar geleden nog onder de 5 tientjes kunnen krijgen. Iemand tips waar deze nog voor een leuke prijs te halen zijn?

€70 is een hele nette prijs voor tegenwoordig lijkt me. Veel goedkoper zal het niet worden denk ik.
Ik snap je gevoel overigens. Deze dingen gingen soms voor onder de €50 in de freakacties 🙈

Toen ze nog een beetje betaalbaar waren (en uberhaupt goed te verkrijgen), wat een bakkies zeg. Echt prima burst en vooral erg lekker tempo. Per 2 in v-shape neergezet. Special lijn zal iedereen ondertussen wel bekend zijn, benieuwd of de kwaliteit in de nieuwe hello lijn zich doorzet. De samenwerking met cafferata was pijnlijk...

Back
Bovenaan