Snelle Jelle

Artikelnummer: 059
Artikelnaam: Snelle Jelle
Netto Kruitgewicht: 39 gram
Aantal Schoten: 1 sh
Effectomschrijving: rode,blauwe en witte sterren, en geeft door het vele knalsas een extra harde knal
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: €7.50

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze werd afgelopen donderdag bij de demo als aankondiging geschoten en hebben we daardoor niet op film.

Maar dit was echt een super mooie single shot, zeer groot en mooi rond effect.
zeker weten 7.50 waard.

Laatst bewerkt:
Ik had al het vermoeden dat die aankondiging inderdaad wel eens de Snelle Jelle kon zijn. Ik heb deze jongen wel gezien, maar niet goed in mij opgenomen. Ik meen me te herinneren dat het een zeer groot effect was, multicolor. Ik geloof peony, maar in elk geval gekleurde kogels. Leuke knal ook.
Ik vind hem het geld niet waard. Okay, hij is groter, voller, mooier dan een normaal schot uit elke ander cake, maar kan gewoon niet tippen aan de (oude versie van) Sweet Coconut. Daarmee zou ik toch deze mortier willen vergelijken, gezien de prijs en effect soort. De langhangende slierten van die gouden willoe zijn gewoon veel indrukwekkender dan deze balletjes.

Het is een totaal ander effect als die van de sweet coconut, ik zelf vind het dus ook niet geheel gepast om hem met de sweet coconut te vergelijken.

Ik vind hem zeker de 7.50 waard, er zijn vrij weinig single shots van deze kwaliteit namelijk.

Het effect was rood/paars/blauw voor zover ik me kan herinneren.

:)

Het was écht een topper ja, zonde dat ze deze niet nogmaals deden met een omschrijving erbij, want dit zal een hardloper zijn hoor.
Prijs is voor sommigen niet te doen, maar voor de mensen die eerder ook altijd de Sweet Coconut kochten is dit gewoon goedkoop (en mooier). :wink:

Deze was echt prachtig! Een prachtig groot en rond boeket en mooie kleuren! Zekersteweten een aanrader!

Deze vond ik echt geweldig inderdaad, in mijn ogen zéker de beste (grote) single shot voor de Nederlandse markt.

écht een groot boeket, wat prachtig rond is en geweldige kleuren heeft.
Zeker een flink aantal van kopen volgend jaar... echt een kraker dit:D

Prachtige single shots ja, ben ook van mening dat dit één van de mooiste, danwel de mooiste single shot op de markt is.
Deze heb ik op een W-shape rekje gemonteerd gekregen voor mijn verjaardag (31 december) van Mantronix en Kruitsnuiver, waarvoor nogmaals bedankt. Echt waanzinnig, iedereen was er vol van ook! :D

Lijkt me een hele mooie singel shot, als ik die reacties zo hoor!
Wat kost deze singelshot eigenlijk en is er misschien beeldmateriaal van?:D

Bedankt voor die video-tip. Toen ik dat filmpje voor het eerst zag dacht ik dat dat een 2'' shell was...

Bedankt voor die video-tip. Toen ik dat filmpje voor het eerst zag dacht ik dat dat een 2'' shell was...

Vrij logisch, aangezien het ook een 2" shell was.:wink:
In Nederland is 50 gram pts bij een single shot toegestaan, en de maximale breedte van de shell is 2".
:bye:

Ik had ook één Snelle Jelle deze jaarwisseling. Ik vond hem eerlijk gezegd best matig. Het effect is wel lekker groot, en er komt een beste dreun vanaf. Maar het is gewoon geen 7,50 waard. Ik vond de Nachtkraker méér zijn geld waard dan deze mortier. Het effect vervliegt te snel, en is tamelijk standaard zo'n peony. De lift is goed, maar de burst is niet spectaculair.

In de winkel liep deze mortier toch best goed. Één man vroeg: "Wat is de kartoninhoud van die dingen?" Na wat zoeken waren we erachter dat er 15 in een karton zitten. "Doe mij maar een kartonnetje!" was het antwoord. Ook een andere kerel sloeg zeker 12 Snelle Jelles in, en tien Nachtkrakers. Hij wist dondersgoed waar hij voor kwam en wat het voorstelde :P

Het filmpje van mij is HIER te vinden.

Ik had er 2 deze oud en nieuw.

Helaas ''plopte'' bij 1 van de 2 het effect waardoor de sterren bij elkaar bleven.

De 2e ging wel goed, ik vind het opzich mooie single shots, maar voor die prijs zijn er mooiere dingetjes te vinden.

Een prachtige singelshot; zulke mooie vind je weinig.. Maar de singelshot uit het T-bone pakket van Lesli-vuurwerk vind ik toch nog veel mooier omdat die behoorlijk lang blijft hangen.

Back
Bovenaan